La heller ulikheter bli en størr glede.

Hei !

 

Det å ha mål før dagen er så godt, de trenger ikke å være store for at jeg skal bli glad, bare det at en er i det en trives i så er det godt nok. Vi er ofte slik at vi må være i det som tiltaler oss , for at vi skal ha det godt med oss selv.

Jeg ser det så godt ved at jeg er så trygg i mitt , det jeg har bestemt meg for å bygge videre på . Bare det at en våger å sette steget framover så beviser også det at vi er modig også tørr vi å satse der andre kan synes det er vanskelig å se at det er gjennomførbart . Alltid hyggelig å kjenn at en er på rett vei, i går da jeg fik en ny booking til Gruben Massasje, så ble jeg i ekstase , skal liksom ikke mer til. Det som betyr noe er de små tingene , ikke de store objektene som ikke har den verdien som det kan synes at den har.

Ofte så ser vi etter en verdi når vi lester etter vår neste bytte , hva har den som vi ikke har, hva skal vi lære også hva skal vi lære i våre bekjentskaper. Ofte så tror jeg vi er for hastig i våre nære bekjentskaper , vi haster for snart av sted, fordi vi er redd for å være alene .

Tror at vi må være mer nøye med hvem vi tilbringer mest tid med, dette for å værene oss selv også det å ikke komme i skade for å gå i et farvann som vi ikke vet hvor det tar oss. Det jeg mener her er tenk før du handler , lett å være etterpåklok .

Vi kan se at   mange har alltid en mening på hva vi skal tenke eller gjøre, men jeg har også alltid undret meg , på hvorfor at det er så lett å komme i saksa ikke å velge de rette vennene.  Skjønn det den som skal , kan de være av ren tiltreknings kraft at vi skal lære for at vi skal være i de situasjoner som en er i . Litt surrealistsk hvor lenge en klarer å være i forhold som er dårlig bare at en får en bekreftelse på at vi er perfekt , eller at en føler seg verdifull så er vi i det. Har selv sittet i saksa mer en bare en gang, men må si jeg er glad jeg er fri som vinden , det er utrolig masse flotte menn der ute som kanskje er noe for meg, men hvem vet , en må bare ta tiden til hjelp.

 

Det er ofte et feil grep som skal til før å bli kjent, eller at en slipper seg mer løs. Det å våge mer er også noe vi må tillate oss , fordi vi må leve også må vi være oss selv. Det at vi skjuler oss bakom en anonymitet, vi blir innhentet alltid. Jeg sier alltid til mennesker jeg møter på min vei som er trist eller lei seg for ulike hendelser, ikke send hat eller noe mot den dere ikke har en god relasjon til . Han eller henne som har gjort noe galt får det til slutt tilbake, karma er å rydder opp alltid. Derfor så bruker jeg aldri tid på å tenke ut en plan for å hevne meg eller noe slikt . Jeg er en karakter som våger å si det jeg står for , en gammel kollega av meg vi byttet noen herlige ord, jeg fortalte hva jeg hadde sagt i ett gitt tilfelle. Noe som ikke egner seg helt på trykk, men jeg mente det jeg sa. Min gamle kollega braste ut i latter, jeg også . Fordi jeg hadde sett for meg den karakteren sin reaksjon , som en frosk , altså vi kan klare å snu en negativ situasjon til noe som til slutt blir bra. Ved at vi stopper den negative strømmen av energi , vi må bare fokusere på vår egen framdrift så får det gå som det går for de andre dødelige karakterene. Det å ikke være redd eller stoppe opp , så betyr det at vi null stiller oss , i fra drama også Verner oss selv mot avfall. Dette er meget viktig at vi gjør , fordi vet du en ting ? Det miljøet du omgås , det blir du også et produkt av. Vil du nå høyere heng med mennesker som har større ambisjoner enn å konkurrere med fjernkontrollen .

Vi tar etter de vi er mest sammen med, det er så synlig for oss andre at vi endrer oss i positiv også negativ karakter, det å ta i mot kritikk også gi kritikk er ikke alltid samme sak… hvorfor er det ikke det ? Om jeg gir deg kritikk så må jeg også tåle å få igjen ? Det er ikke alltid slik alle er , en kan føle å se at mange glemmer bort hvordan de selv er , men kun ser den andre . Dette er en ødeleggende karakter som dessverre ofte ødelegger vennskap , samboerskap også arbeidsforholda også selføgelig gode relasjoner i familie.

 

Bokprosjektet som jeg holder på med, er akkurat dette jeg skiver ovenfor et hett tema, det blir akkurat som et stort vepsebol du må ikke mene mer enn de andre ? Opplever dessverre at mange ser kun sine egen fordeler med alt. Grafser til seg mer enn de oppriktig fortjener. Også kan vi pirke i materien , men vi må legge lokk på det som er ubehagelig å høre ? Nettopp sannhetene , selvfølgelig så er det ikke alt en vil få på trykk men , tror vi må bli flinkere til å se situasjonen i fra 2 synsvinkler før vi alltid synser. Det er så avgjørende for å få fordypet seg inn i materien, jeg ser dette så tydelig i mange andre lag også foreninger, jeg kaller det for det . Fordi i alle områder vi er i , så er det alltid 2 svar på et problem , også begge svarene kan være like riktig . Bare det å belyse problemet så kjenner jeg at det å få framdriften på boken også se at det kan jeg kopiere i mange andre gjøremål som jeg holder på med . Så lærer vi hele tiden. Min oppfordring til alle dere , være raus mot deres venner , familie fordi dere vet ikke hvor lenge dere har værandre, er for sendt å jammer over graven da deres kjære er gått over til å bli himmelens vakreste engel. La heler ulikheter bli en større glede, gi andre mer rom før å rose , så forhindrer vi også sammenstøt som ikke er behagelige.

Konklusjon min her er , da får du også mer igjen på slikt , alt kan ikke kjøps for penger.

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg