Har alltid hatt øye for gode innvisteringer !

Hei !

Deilig å disponere dagen min slik jeg selv ønsker det, en opplever når en får nye kunder at en ikke alltid vet hvor en har de, pga av  at en ikke kjenner de så godt. Dette lærer vi godt ved at vi holder en fin kontakt under hele behandlingen. Hvordan skal en ellers vite om jeg er på rett vei ?

Denne jobben gjør at jeg både utvikler meg , også lærer jeg stadig vekk mye nytt om meg selv også lærer jeg å bli kjent med andre mennesker. Det å være i denne utviklingen som jeg er i nå er så spennende , en utvikler seg dag før dag, også viser det seg også at jeg hele tiden blir flinkere til å se andre sine behov bedre etter at jeg har fått trenet meg nå i mange timer med massasje.  

 

Jeg var i banken i dag å ordnet meg med et fond å spare til min pensjon , det å tenke på framtiden er viktig for oss, vi må sikker oss en bedre framtid enn å bare tro at den pensjon som vi jobber oss til via grunnpensjonen så sitter vi veldig dårlig i det. Det å sette av peger i fond som igjen bidrar til økte fortjeneste når en blir eldre er viktig . Høres meget rart ut at en tenker pensjon allerede nå i en alder av 41 år, men hei du vi må faktisk ordne opp før oss selv , mange er redd for å spare penger i pensjon pga om de får en tidligere alderdom , det jeg gjør nå er at jeg forsikrer mine barn om jeg dør før jeg kommer i pensjons alderen . Synes det er viktig at jeg sikrer min framtid like mye som jeg også sikrer mine barns framtid om de skal miste meg før jeg blir pensjonist.

 

Det å tenke litt lenger fram enn bare i dag også i morgen er for meg mer viktig enn å gå mest moteriktig kledd, vet mange kommer til å synes at jeg virer små rar du kjører jo en bmw x3 så du er jo veldig mote riktig der, det jeg mener er at jeg investerer mer en gjerne i framtiden enn må kjøpe meg dyre merke lær til en stadighet enn å være så forfengelig at jeg ikke har råd til å bli gammel . Oppfordrer deg til å gå i banken å får de til å hjelpe deg å ser hva du kommer ut med som pensjonist med den inntekten du har i dag, du kommer til å få sjokk men du får ikke det du har i da i motsetningen til at du gjør investeringer som jeg er startet med. Dette skal jeg få mine barn til å gjøre så de sitter bedre i det , fordi etter dagen ordning så må alle som er født sist på 90 tallet , også mine barn jobbe til de blir 75 år gammel . Det er noen år mer enn i dag, pluss at det er heller ingen sikkerhet at det er nok penger i pensjons kassen vår… det er stadig under forandring så mitt råd er å investere en handlevogn i aksjer å tenk langsiktig , ikke at du skal ta ut pengene til neste år, la de være i 10 til 30 år i alle fall. Så at det blir noe ut av det.

 

Har alltid hatt ett øye for gode investeringer også våge å hoppe i noe annet , som gir meg en annen inntjening enn bare  å sitte å vente til at ting skjer bare det å ta noen andre valg som bidrar til at jeg kommer meg lengre så er jeg fornøyd.

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg