En magisk helg er over !

Hei !

 

En nydelig morgen å våkne opp til , sol å flott vær . Det som også er veldig godt at vi er i slutten av april , den siste dagen i denne mnd. Det må jeg si er godt på en måte, men da vi ser tilbake på mnd, hvordan den har vært også hva en selv har lært. Så er det  mange flotte ting, det å ha fått gjort så mye forskjellige ting som jeg har , er så godt, det å samtidig ha fått utviklet Gruben Massasje , er veldig godt.

 

Denne reisen har jeg lært pluss at jeg har tilført meg masse nye ting som er gøy, det å være på foredrag også få mer lærdom også det å knutte mer både mellom de en møter der , er så hyggelig.

Helgen så fikk jeg både ladde opp , også tok jeg meg god tid til en god venninne , som trengte en sammen med seg, det å være for andre gir meg veldig mye tilbake. 

Det som er litt synd er at helga gikk så fort , når en har det så godt med alle rundt seg så vil en ofte at tiden skal stå stille, men det er slik da en trives også har det godt så går tiden fort.

Helge følelse er det som er så godt, være litt lat også ha det godt , gjøre kun det en har lyst til å gjøre. Så får en gjort litt av det som var planen i helgen , eldste sønn hadde jobb i helgen , så vi så lite til han , er enda rart at han er så mye borte, men dette må en bare venne seg til. Det betyr at de er ikke avhengig av oss lenger på den samme måten som de var før. Selv om det føles veldig rart , så er det jo helt naturlig . Selv om en ikke helt var forberedt på at denne tiden kom . Det hadde vært mer rart om han ikke hadde sunne verdier , så må si jeg er veldig takknemlig , en flott sønn å være stolt av.

 

Det å ha god tid til ungene er for meg veldig viktig , så i helga fikk vi koset oss veldig med film , å kvalitetstid spist masse god mat sammen , hatt en magisk helg med de . Det å bruke tid på ungene gir masse energi også livsglede igjen , det betyr masse for oss alle , fordi vi knytter oss i mellom et godt bånd.

 

 

Når en tar tilbakeblikk om hva en er fornøyd med , også hva en ønsker å jobbe videre med, så er jeg fornøyd med at jeg våger mer en jeg gjorde før, jeg er heller ikke redd for å avlutte bekjentskaper. Deilig å samtidig en stor befrielse når dårlig vennskap er borte i fra oss. Bare se igjennom dine venner , er det alle som er like gode for deg ? Det er sikkert litt grums der også, ofte så tar vi vare på søppel , hvorfor vi ikke bare kutter de helt enkelt ut er ikke lett og si , mulig at en er redd for å såre. Det å avslutte vennskap er deilig , fordi all den tiden jeg brukte på et vennskap som ikke fungerte , så brukte jeg jo tiden min. Deilig å få den igjen , så jeg får brukt den på det jeg vil selv. En må gå igjennom å se hvem suger energi , eller hvem har vi vokst forbi at vi ikke deler de samme interessene med ? Mange faktorer som spiller inn for å avslutte et vennskap. Det er veldig godt å avslutt alt en ikke vil være i som er mer som en irritasjon moment enn til glede.

Det å ha vært på flere foredrag , har vært en sann glede, jeg er så fornøyd med det jeg har vært på veldig fascinerende også samtidig lærerikt blant annet. Det å ta seg tid til å lytte er også veldig avgjørende for å lære. Det jeg lærte på disse 2 foredragene hadde jeg ikke ville være foruten , pga av at vi lærer alltid i noe vi er i , så jeg har bestemt meg for å dra på alt jeg kan få med meg av gode foredrag er både godt for sjela også godt for oss selv.

Det å ha noe å se fram i mot er så gøy , skal i et møte i dag i etterkant av det ene foredraget som jeg var på . Det er alltid spennende også få mer kunnskap også sette oss inn i hva vi må gjøre i forhold til vår pensjon, selv om jeg er tidlig i 40 årene , så er det ikke lenge før jeg blir pensjonist, tiden raser av sted så jeg ønsker å lære meg viktige ting som betyr masse i forhold til pensjon og lignende.

 

I blant har jeg vel mye på dags planen , så i helga ble det lite blogginnlegg , det ble rett å slett sølv helg, men det behøvdes, jeg trenger totalt ro å være kun i mitt eget , deilig å kunne legg seg kjempe tidlig . Det å legg seg å sovne av med en gang hodet treffer puta bevitner at jeg trengte det , det er jo så godt å sitte oppe sammen med de andre , men vi tok tidlig kveld hele huset i går, deilig å ladde opp.

Jeg har en ny kunde som kommer til meg i dag, gleder meg enormt masse , det å bli kontaktet er alltid så gøy . Det gir meg den gleden som er så viktig at jeg har i jobben min , denne mnd så har jeg hatt veldig mange nye kunder, pluss så har jeg hatt veldig mange som finner  veien igjen til meg. Det betyr enormt masse for meg at jeg får kunder igjen også nye kunder. Det er en tillits erklæring , at en får de samme tilbake , de er tross alt fornøyd med det jeg gjør . Det bevitner også at det jeg gjør er bra, en må våge å skryte av seg selv .

Litt rart å se ut av vinduet også ser en enda masse snø , også er  vi i mai i morgen … men den drar forhåpentligvis fort .

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg