Hva gjør du……!

Hei !

 

En deilig morgen å våkne opp til , nesten som at en har sovet tett inntil en flott mann , men hmm puta gjør alltid underverker, er så stor at kan lett forveksles med en mann som vil bare være snill å holde godt rundt meg.

 

Uansett så å våkne opp å være uthvilt er deilig, like deilig så å legg seg å være sliten pga at en har hatt mye å gjort. Det å kjenne på denne følelsen at jeg er på rett vei i min karriere så er det betryggende, jeg går inn i en ny mnd som jeg ikke vet veien til. Det å ha denne usikkerheten i seg , som bidrar til at jeg øker min kreativitet også øker andre metoder for å tilføre nok inntekter, da døren for helsesektoren ikke er åpen denne mnd. Vi må ikke være redd for å stå i det , vi lykkes med akkurat det vi selv ønsker å utvikle bare vi har målet også en god framdrift for hvordan vi skal løse det problemet.

 

Jentungen spurte meg her om dagen mamma , hvor mye penger har vi til å bruke på mat, jeg eh hva mener du , har aldri satt direkte opp buskjett på mat, kjøper alltid ettersom det jeg har råd til . Ser nå at en har vært flink til å både justere seg fordi alt kommer ikke av seg selv det må jobbes , jeg må være den plagsomme selgeren som en tidligere bekjent lurte på om jeg var.

 

Det å gå litt utradisjonelt det å bestemme seg for at du jeg vil gjøre noe helt annet, så åpner vi også opp mer for å lære oss andre metoder for å kom oss dit vi er i dag. Ser det så godt i Gruben Massasje som jeg hele tiden jobber å utvikler, jeg ser også etter nye metoder som jeg kan gjøre for å få kundene til å ønske også komme tilbake.

Nest siste kunde i går etter en times behandling  jeg kommer tilbake i mai , det å vise at jeg er så takknemlig å ydmyk som er så takknemlig fordi de velger meg, jeg sier det til kundene , fordi en skal være ærlig også får en fort en god dialog som bidrar til at de kjenner at de føler seg trygg til meg , mange kan lette på tankene også føle at det er godt å bli så godt tatt i mot. Dette er en service som en skal gjøre, fordi når en jobber med mennesker så skal en også se menneske bak det problemet som de kommer for å få løst.

 

Da jeg var på Foredraget til Pølsa Pettersen , så opplevde jeg at mine mål , mine visjoner var ikke så ulik pølsa sine . Det å lytte å ta i mot gode råd i fra andre , selv om han var yngre enn meg , så har han også tilegnet seg en stor erfaring som vi alle kan sette oss inn i.

Hva er motivasjon din for å stå opp om morgenen ? Min  motivasjon er å gjøre dagen i dag mye bedre enn dagen i går var, se etter nye metoder som en kan knekke ut nye koder.  Pluss at jeg eier tiden min selv , så er stor motivasjon ved å jobbe ut Gruben Massasje pluss , pluss mange andre ider som alltid popper opp i mitt kreative sinn. Det å være en kreativ sjel , så bidrar også det til at mange kan føle at jeg aldri føler meg mett på opplevelser. Jeg må bestige mer enn deg, det betyr ikke det, kun at jeg er genuint interessert i å finne gode veier til å ha passe nok inntekt,  siden en har flere ben å stå på så blir en også tryggere i seg selv , fordi vi trenger denne tryggheten med at dette klarer vi.

 

I dag skal jeg besøke en god venninne, av meg som en nesten kunne tro vi var søsken , hun har sagt til meg flere ganger , du er den søstera jeg aldri fikk .Det å kan ha det så godt i et felleskap er viktig , fordi vi lærer også trenger vi også å roe ned , fordi vi kan ikke alltid være i den situasjonen , at vi alltid må bestige en fjell topp eller at vi ikke ser oss met på enkelte oppdrag men vi vil vinne over alt.

Det å være den karakteren vi er, også bygge opp rundt det, fordi vi blir også det vi tenker på , så jeg lar aldri en negativ tanke gå seg vill inne i meg, fordi da har jeg den der lenge også blir jeg slik som tanken også viser seg å være . Det samme om vi henger med mennesker som er demotivert og lignende så blir vi likens , om vi ikke klarer å finne andre venner som er bedre for oss.

Venner er noe vi trenger for å utvikle oss , pluss at vi skal ha det bra. Blir et vennskap til at andre får et eie forhold til deg, å dine tanker ikke lengere er dine , en deres så bør du reflektere er dette mitt eierskap ? Da mener jeg at det vennskapet er sykt, da hadde jeg snart sluttet å brukt tid på det.

Det å eie vår egen tid er avgjørende for vå egen helse, vi må ha det godt i oss selv , for å kan hjelpe andre  . Dette er et viktig budskap, så gjør en forskjell for andre, gi av deg selv å bestem deg  for hvem som du ønsker å gi den oppmerksomheten på . Det å brukte tiden på gode venner, som gir en magisk energi tilbake er noe som vi alle bør gjøre. Fordi det du gir kommer også tilbake.

 

Skap deg en magisk dag .

 

PS : Været i dag er solfylt da følte jeg at dette bilde ble rett, vi går mot finere tid, der vi kan gå mer lettkledd, gledelig tid vi har i vente.

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg