Spennende tider ❤❤❤Love

Hei 😙

Du snakker om før en flott dag, fått levert varer til kunder.  Vært ute med masse kataloger  .

Det å være så aktiv, medfører også at en blir litt døgn vill. Dagene går fort , men må si jeg er så takknemlig for at jeg har det så godt. 

En føler seg så priviligert, stolt også veldig takknemlig. 

Takknemlige pga av at jeg får lov til å holde på med der jeg brenner mest for.  Å bygge opp min egen bedrift.  Det å våge å finne nye måter å tjene penger på, er så digg.

Det å se at resultatet av det jeg også gjør , kommer pga av at jeg også sikker meg mere fram. 

Det å ha så varierte dager betyr masse, hadde besøk av en flott venninne av meg.  Alltid hyggelig å tilbringe tiden min sammen med gode venner.  Gode venner florerer ikke , de som er magisk de holder en tett mot brystet å værner de . Som om de skulle være ditt eget barn.

Vi er kommet oss opp i en alder der vårt fokus blir endret . Mine verdier i dag, er ikke som en 20 åring.  Så vi endrer kurs med våre behov , det som også er så kult .

Ser at alle mine gode venninner , har endtet seg, slik som jeg. Det å se at vi har modnet oss til gode råvarer. Er viktig , fordi vi er forbilder også rollemodeller , så mitt fokus blir værne om de verdier som betyr aller mest for meg. 

Ser at jeg har endret meg , ork ikke drama ol. Stenger totalt av før det , derfor er det så godt å ha det så godt
Å være trygg i sitt eget.

Dagen i dag har jeg hatt litt utfordring for å lete etter det jeg ønsker å begynne å selge . Jeg holder på å lete i en verden som ikke er lett , å finne fram i . Det betyr bare at en  må jobbe videre .

Det er alltid gøy å bevege seg langsomt men sikkert, bare det å ha nok å fylle dagene med, betyr enormt masse for oss alle.

Det å ha kunder på ulike måter, så betyr det enormt mye for meg .  Pga at jeg har mer å tilby en kunde i Gruben Massasje.  Jeg holder på å videre utvikler meg, step for step i denne gamen også . Deilig å kjenn på at en både er på rett vei . Også glede seg til å jobbe mer å mer. 

Deilig å bare se ut at Snøen er mer borte, i forje uke var det så mye at en nesten trodde at april aldri skulle bli ferdig . Nå ser en at april snart er historie.

Det er alltid gøy å få snøen bort , også se at vi går en ny tid i møte . Gledelig å starte våren med flere gøye opplevelser. 

Ser veldig fram til morgen dagen, det e så godt å gled seg. Bare det å ha noe å se fram i mot.

Håper også du har det .

Tusen takk for at du leser bloggen min.

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg