Tvinger meg til å gå inn i en annen verden.

Hei 😘

Godt å få mårran med seg, litt sån små hektisk på mårran, når ungene også en kunde kommer å hente varer .
Det å være aktiv i alt en gjør , bidrar også til at jeg har nok å fylle dagene med.  Det betyr mye at det en gjør også viser at en nærmer seg suksess , nærmere enn at en har avstand i fra det.

Jeg er en kreativ sjel, som ofte har mange idéer og ser mulighetene før du ser det . Jeg gløder over om jeg når ut til en ny potensiell kunde, energien er alltid stigende.

Det å ha mange idéer som ikke er helt utarbeidet så er det under planlegging.  Ofte så kan en idé være å bli liggende.  Pga at den er ikke ferdig modnet .

Det å ha mange ting som en gjør , er også godt . Pga at en utvikler seg perfekt, også tvinger jeg meg selv til å gå inn i en annen verden.

Det er her jeg er nå, i ett nytt prosjekt som skal bli noe som både kan bidra til økte inntekter betraktelig . Også øker det også mine selvfølelse også det å våge noe som jeg heller aldri har gjort på denne måten før . Så er nye ting alltid litt skremmende . Vi kan føle at vi ikke duger eller vi føler at vi må kaste det bort .

Jeg råder deg til å gå for det  , men modnes å hygg deg mens du jobber mot målet ditt . Jeg følger med på det andre gjør , for å bli inspirert til å utvikle mitt nye prosjekte som ikke bare er ett men flere.  Uten at jeg orker å si alt .  Fordi noe er godt å kun ha for en selv .

Venter nå på en kunde som kommer, hun har vært til meg før . Alltid hyggelig å få tilbake kunder som er så fornøyd ❤

Tusen takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg