Det er mange veier fram til Lykke !

Hei !

 

En nydelig morgen å våkne opp til selv om en godt hadde kunnet sover lenger , det er alltid slik med oss at noen ganger så blir søvn mønstret vårt ikke helt optimalt, men det er ikke så mye annet å gjøre ved det, enn å nyte de dagene som en kan ladde opp batteriene , også  gjøre det beste ut av dagen.

 

Jeg har i dag måttet presse meg selv litt, det er slik med oss at vi kan ofte utsette oppgaver som vi ikke helt ork å gjøre med en gang, så derfor i dag presset jeg meg selv til å få ut Oriflame kataloger til potensielle kunder, katalogen den selger seg ikke selv her hjemme. Så er litt gøy også konkurrere med meg selv litt ,  for å få gjort det jeg gløder for. Det å finne ut hvor folk bor henne er litt av en sport, men hus også blokker har vi nok av her i området så jeg har vært flink å gjort et godt forarbeid i dag.

En kan jo ofte føle at livet blir vel alvorlig da en kun jobber å strever for å lykkes , for å finne nye mål også noe som gir oss mer enn bare halvveis . Det er mange veier fram til lykke , derfor så må vi også kan ta helt fri også å tillate oss å nyte dagen .

Jeg er så lykkelig for at det regner, våren kommer raskere til oss også får vi påbegynt med det som vi skal gjøre med huset mitt, det blir så godt å få masse gjort også bare det å få alt på stell. Vi er en flott gjeng her hjemme, jeg å mine barn er et flott team som vil kvarende veldig godt Så flott at vi fyller hverandre så bra, at vi kan være til stor hjelp. Det synes så godt nå at det har regnet i flere dager, det er nesten ikke snø igjen , så får bare håpe at vi år det på G rundt her nå før helgen . Vi vil alle ha det på stell , det betyr masse for oss, huset må ha sin pleie også vi også.

I fjor brukte vi masse penger også tid i USA i år , blir det kun hjemme ferie , men det kommer til å bli godt, ungene skal få jobbe sammen med meg , så vi får fisket alt som trengs å fiskes på. Det er så nødvendig, alt som skal gjøres, så får en også en indre ro også er det stas å se at det har en fått til alene. Min eldste sønn er et Geni til å hjelpe denne unge mora, jeg er heldig som har 3 flotte barn som i grunn vil bare mitt beste. Det blir slik da vi har en god relasjon mellom oss. Båndene er sterke , merker det selv om vi er uenige så er vi enig at vi kan ikke mene det samme. Deilig følelse det også.

I går ble det en hyggelig middag sammen med de, alle 3 ikke ofte vi er samme nå lenger etter at eldste sønn ble 18 år, han har det plutselig så travelt, skjønner ikke helt dette, men det er vel slik vi også var ? En glemmer det fort men erindrer mamma , spurt meg om jeg ikke heller kunne være sammen med henne i stede for å gå ut.. Nå er jeg i akkurat samme situasjon, så da jeg tar meg tilbake å ser i mine fotspor så erindrer jeg at jeg hadde det veldig travelt jeg også. Det er akkurat det som er livet , modnes , ut å utvikle deg også sosialiseres med andre likesinnede. Ha interesser også ikke steng seg totalt inne , å ikke få noen annen form for prat eller kun det en selv bryr seg om.

 

Da blir det vel snevert om vi konsentrerer oss om kun våre egne ting , så derfor så er det sundt at ungdommen er blant likesinnede å har det godt med å tilføre seg gleder også nye impulser.

 

 

 

 

Det skal ikke så mye til for at jeg skal opprettholde god motivasjon , en kan alltid føle at nei nå vil jeg slappe av litt , vi tar det i morgen . Not i dag tok jeg grep også sa til meg selv , nå få det gjort ellers så blir det ikke gjort, en må forberede i Gruben Massasje , også må en kontakte kunder i forhold til varer og lignende. Det er gøy også ha mange roller ,  fordi det bidrar også til at jeg får passe variasjon som skal til for at jeg har det godt med meg selv .

Det å finne den rette balansen er ikke alltid lett, en kan føle den ene dagen at en ikke vil , også neste dag så vil en . Vi er bare slik at vi må ofte bare bruke litt tid også finne ut av ting. Derfor er det viktig at en har mye å se fram til også glede seg på det en skal gjøre.

Får en ny kunde i Gruben Massasje i dag også er så kult å få det, gleder meg enormt til å få satt meg på plass til å gjøre det perfekt for kunden. En ønsker alltid at kunden skal bli så fornøyd at de finner veien tilbake hit. Det er så gøy når en merker at en har gjort det bra, ofte så har en ikke god tid på seg, så i dag har jeg 30 min på å vinne tillit , men målet mitt er alltid at de skal gå ut døra fornøyd så vi satser på det. 

 

Tusen takk for at nettopp du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg