Du jeg elsker denne epoken i livet mitt!

Hei 😘

Mandag er snart over, fått gjort masse bra i dag også, 😘

Det å ha kvalitetstid sammen med ungdommen, betyr så sinnsykt masse.  Vi har det så godt sammen.  De er mine største gaver som jeg er så takknemlig for at jeg har ❤ Det er ingen selvfølge at en får barn.  Mange  strever å blir aldri mamms, skjønn godt at det er sårt for de.  Når jeg studerer de alle 3.

Ikke alltid vi har tid å spise middag sammen, pga av at vi jobber så ulikt. Så derfor ble dagen i dag veldig hyggelig ❤

《En må sett pris på de små tingene, fordi det er de som betyr aller mest for meg. 》

Det å få kjørt ut litt varer, også bevilge å bruke litt tid hos en venninne. Var veldig hyggelig.  Jeg har bestemt meg for å være flinkere til å sett av mer tid til gøye opplevelser.  Det du gjør i etterkant av disse opplevelsene er at du får tilført deg mer energi å pågangs mot til å stå på å LYKKES.

Jeg opplever at nå har mye løsnet seg for meg innenfor bisness, veldig godt å kjenn på den gode følelsen som er i meg.  Det å mestre det å våge å det å ta et annet modig valg. Du jeg elsker denne epoken i livet mitt.

Det å bestem seg for å ta action å gasse på, kan ikke beskrives er så kult .

Jeg har bestemt meg utvikle meg mer, i bedriften så kommer til å presentere nye tilbud i Gruben Massasje.  Det å utvikle seg mere, også tilføre mer som er i kunden sitt fravør er viktig.

Har også lyst til å ta inn mer produkter som jeg kan selge. Så blir litt spennende framover.

Like å leke med idéer, kan rett å slett bruke mye tid på det, men det å fokusere å utvikle er jo også det som betyr å være kreativ.

Jeg er heldig som har det genet i meg som ser det andre ikke ser.

Tusen takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg