Våren gir oss ny pust !

Hei !

 

Deilig å våkne opp også har vi kommet oss til mandag, woow deilig å kjenne på at denne uka kommer også til å levere like godt som siste uke , eller kanskje hakket bedre . Det er noe som skjer når snøen tiner , fuglene kvitrer vi blir mer i vårstemning mer lystig også blir vi også mer glad å stråler mer.

Hørers kanskje litt smårart ut, men se på  mennesker å bedømme selv , en blir i mer stemning om en vil det eller ei, våren gir oss ny pust .

 

Det å se på nyhetene i går at en mann her i Rana hadde satt sen sekk inne i ranehallen , som skulle får en negativ konsekvens med at det ble slått alarm beredskap , det viser at alt kan også skje her i rana også . Litt surrealistisk først får vi skredfare 5 , slik at vi må nesten holde oss hjemme , så var det i går mange som måtte gå hjem , pga at de hadde bilen inne i politi sperringen , det blir bare så spesielt men viktig at de tar alle slike hendelser alvorlig det setter vi enormt pris på.

 

Gleder meg veldig til å ta mer fatt på denne uka, den kommer til å gi meg mer utfordringer som jeg digger, skal ha det mer gøy denne uken også . Denne uka er vi også fulltallig her hjemme , deilig at vi alle er på plass. Huset å energien blir balansert , vi har det så digg, de kom hjem  i går ettermiddag så e de beste å ha ungdommen hjemme . Det å ha et godt forhold til sine barn er viking , det betyr eenomrt masse for oss voksne , for skal vi nå fram til de så er det også viktig at en er på samme takt.

I natt da jeg skulle ta kveld, så hadde hjernen ikke lyst til å ta kveld , har dere opplevd det ? Jeg oppleveer det stadig vekk , så jeg funderte mer på bokprosjektet allerede da jeg hadde funnet sengen jeg , det blir litt slik til meg at det jeg blir altoppslukende i det får også mitt hoved fokus også. Deilig å kjenne på denne energien da en er i den settingen , kroppen den bruser over av rein lykke følelse. Det betyr at en er på rett vei i forhold til det en også holder på med.

Samtidig så er også en tanke alltids i hodet mitt , ha nok jobb en kan sikkert bli litt sliten av det i perioder, men det er nødvendig at en hele tiden er på vakt for å gjøre små glimt som igjen bidrar til økt inntjening , en kan ikke vente med alt hele tiden . Fordi da utsetter vi også inntjeningen vår, det kan vi ikke . Derfor må en også være på helt klart.

 

 

Ingen ting er så godt å kjenne god kaffe duft i et hus, veldig godt å nyte stunden uten å må haste av sted, det liker jeg veldig godt i jobben min som frilanser at jeg bestemmer den selv , Delvis det er jo kundene som i bunn å grunn bestemmer den , jeg må jo promotere meg så de finner meg , også vet hva jeg har av ulike tilbud. Det at jeg er selger i tillegg er så genialt , fordi da promoterer jeg meg mer , kommer mer fram også har jeg også mer å holde på med.

Det er viktig at en har nok å holde på med slik at vi ikke blir helt demotivert , en kan i enkelte tilfeller føle at en i perioder ikke har nok å gjøre , men en må hele tiden jobb før å være der en vil være. Det er ingen 9 til 16 jobb jeg har valgt meg , det er en jobb som en har hele døgnet , fordi hodet å sinnet jobber hele tiden for å utvilte seg mer, også tenker jeg hele tiden ut nye metoder for å utvikle meg mer.

Det å få til flere salg , på morran gir meg en slik innvendig lykke en glede jeg nesten ikke klarer å beskrive , jeg får denne effekten glad følelsen i meg hele dagen en veldig god følelse.

 

 

 

Motivasjon er ikke noe vi  alltid har i oss, det må vi hele tiden jobb for . Derfor er jeg veldig nøye med å opprettholde meg i den posisjons jeg er i , fordi en kan ikke ta alt for gitt at alt går av seg selv, en må også jobbe med å få ting til.

Mange lurer hva jeg gjør siden jeg klarer å motivere meg slev så bra, jeg melder meg også på ulike webinarer som har de temaer som jeg liker å høre på om det er noe jeg kan endre på eller slik.

Jeg er ofte på foredrag med artige karakterer som spriter opp min kvardag, jeg henger med mennesker som er slik jeg er , å de som motiverer meg bare di åpner kjeften sin . Det er ikke mange av de men de finnes. Jeg blir også veldig motivert av å spille musikk , for å få tanker om på noe annet , så det er en lett måte å dreie et negativt Møgster bort, før det får festets seg for lenge. Fordi du skjønner det må ikke få festet seg ned i deg så alt for lenge de negative mønstrene fordi vi kopierer de like fort som gode mønster.

Derfor så er det sundt å være litt kritisk til  hvordan en selv er , fordi tror du alltid kun det beste om deg selv så er du inne i en fase som at du tro at kun du kan alt, da er du i den bobblen som en må få deg i  fra, veldig fort.

 

Tusen takk fordi nettopp du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg