Takknemlig Fordi !

Hei !

 

Du snakker om før en flott dag en har hatt, fått gjort, masse også satt mye i system. Det som er helgene som en ønsker å  hygge seg , å ladde opp batteriene de går sykt fort unna.

Det å summere opp hvor bra en i grunn har det, så skal en være takknemlig fordi en har det så fint på alle plan, det å reflektere også ta ut høydepunkter for uken så må det være , at jeg meldte meg på foredraget som jeg var på Torsdagen , var magisk jeg lærte masse der, pluss at jeg fikk mye erfaring også knytter en bånd med de en møter . Det å bygge relasjoner mellom andre også ukjente er for meg veldig viktig, fordi jeg behøver at mange finner veien til meg å min bedrift. Flere av mine gode venner påminner meg , hele tiden på husk at det er ikke klenge siden du startet opp , så det kommer alltid slakke dager, derfor så har jeg jobbet masse nå med å få solgt produkter så jeg øker kunde grunnlaget.

 

Vet at mange kan synes at dette føles ut som en evig kamp , men det er akkurat det samme som å jobbe ordinært , bare det at jeg jobber på en litt annen måte, også må jeg hele tiden stå på for å opprettholde stødig balanse .

Jeg er så takknemlig fordi jeg er så heldig å får nye kunder som har oppsøkt meg , i det siste er nødvending også er det veldig godt å kan jobbe ut ifra mitt eget tempo. Jeg elsker å lage nye mål også se utviklingen ta mer form. Derfor så er også god kundebehandling , veldig viktig.

Det å være modig er også noe en må være ved at jeg tok å bestemte meg , for å gå min egen vei. Det betyr også at en ikke kan være lat , men en må hele tiden jobb ut et nytt mål også utvikle seg hele tiden.

 

 

Helgen har jeg fått brukt til å sett meg mer inn i det jeg har startet opp med, det er ikke alltid like lett å få tiden til å strekke til , fordi en har mange baller i luften , men godt å gjør dette i mitt tempo , fordi det er jo også det som gir oss selv næring også positiv energi , som bidrar til at vi øker vår styrke også karakter, som bidrar til at når vi får ting til så endrer vi holdning til det vi før syntes var vanskelig , derfor så gir jeg heller aldri helt opp , jeg setter av tid for at jeg skal kunne klare å stå i det jeg ha som mål.

Det er mange som har gått veien før meg , som vet at enkelte dager kan ting være litt trått, derfor jeg også har flere ting jeg vil holde på med , slik at jeg ikke får dagene til å gå. Føler at helgen lett hadde kunnet ha vært lengre , men er godt også å starte opp på ny uke igjen. Deilig å planlegge denne uken som jeg oppriktig gledelig å møte masse nye folk.

Det å ha mange jern i ilden , er bare godt en trenger å tvinge seg selv til både å lære noe nytt også se hva andre har løst den jobben som du selv skal gjøre, bare du selv skal gjøre den på en annen måte. Det som er det sammen er , vinklingen også at en lager både velkomst email til min målgruppe  å presentasjonen , så bra slik at den kunden som jeg har i mi målgruppe, kommer til å bli interessert også ønsker å lytte mer til mitt budskap. Derfor er det ingen skade å se hvordan andre har presentert det de ser for seg at deres kunde liker, derfor så blir det også lettere da en ser på hva andre har gjort bra, eller at en ser at det burde ha vært laget litt andelenes, derfor er det alltid lønnsomt å se på som har fått det ferdige resultatet.

 

Det var veldig godt å kunne ha en jobbe også skrive helg, det en jobbet med det jeg liker , pluss bevilge tid sammen med en venninne, er digg også ha litt tid. Bare det å prate med gode venner i telefonen , er jo også så koselig ,fikk pratet en god stund i dag med en god venninne  av meg veldig hyggelig.

Må si meg veldig fornøyd med alt denne uka, kunne ikke ha gjort noe bedre, har lært av alle situasjoner også er det godt med alt en har kvittet seg med av avfall stoffer. Det bør en alltid gjøre, om det er mennesker som er avfall eller om det er gjenstander som tar energi. En må alltid verne seg om , det er så nødvendig.

Det å kjenne seg god sliten , glede seg til en ny å frisk uke som kommer med masse nye utfordringer, love it.

 

Tusen takk fordi at nettopp du har lest bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg