Vant over Utbrentheten denne gangen!

Hei !

 

 

Nydelig morgen å våkne opp til.

 

Dagen er å blir akkurat slik vi selv ønsker den skal bli, jeg gleder meg enormt til framover også alt som skal skje videre i livet. du veit når du stenger for en dør så åpnes alltid flere dører for oss, jeg har tatt bort 2 apper som har forhindret meg sikker mer en jeg ønsker å innrømme.

Vi er snar med å tilføre oss nye ting men vi tenker ikke over at ting også tar tid. Derfor så må vi verne rundt oss selv for hva vi søker også hva vi ønsker å tilføre oss.

 

Jeg merker godt at kroppen og alt er klar for en ny vår, en merker at en singel tilværelsene kommer til å by på mange artige overraskelser så gleder meg veldig til at en får utforsket alt som er spennende.  En vet hva en duger til innen for karriere og privat , alt kan faktisk forenes mellom jobb og privat . Spesielt om en ikke lever et falsk liv.

 

Jobben i mitt private er å kommer til å bli en sann glede til å jobbe opp , har til nå fått hjulpet mange mennesker , en dame har jeg hjulpet så at hun er blitt helt bra er så kult at en har klart det. Det å få telefon i fra kunder at de håper jeg får så mye å gjøre at jeg ikke får tid til noe annet enn jobb viser også at de oppriktig bryr seg om meg. Deilig å vite at min eksistens betyr så mye før så mange der ute.  Det å ha valgt en rett jobb som gjør at jeg utvikler meg mer, også det å kan hjelpe andre mennesker betyr enormt for meg. Det å få gode tilbakemeldinger er så viktig fordi vi øker vår livsglede også får vi også bedre selvtillit av å mestre.

Det å se på Gruben Massasje på facebook at jeg har fått over 600 som følger siden min er så digg, jeg må stadig vekk innom der å se, fordi mange kunder bestiller tid der inne. Kult å få melding i fra nye kunder som ønsker å benytte seg av mitt tilbud. Evig takknemlig for at jeg er så privilegert.

En som spurte meg om jeg hadde nok kunder i Gruben Massasje for å kunne leve av jobben , jeg måtte svare hadde selvfølgelig ønsket full trøkk med en gang, men jeg er glad for at jeg har hatt denne stigningen som jeg har hatt til nå, fordi jeg har økt min utholdenhet noe helt sykt, også det å kunne betjene kundene så bra som jeg har gjort til nå er så vidunderlig.

Målet er at jeg skal kunne leve av bedriften å med denne framgangen også det at jeg har fått så mange følgere på facebook så er målet at jeg skal kare det i løpet av året. En må tilføre seg litt hårete mål jeg er kjent for å bestemme meg for de valg jeg tar også klarer jeg også det på veien spesielt når jeg oppriktig ønsker å nå målet.

Kjenner så på at jeg nå framover kommer til å ha mer tid også avse mer tid til det som jeg gløder for. Siden jeg har tatt bort 2 apper som har forhindret meg en periode, så har jeg nå fått bedre tid til å gjøre andre ting som bidrar til at jeg får ferdigstilt bokprosjektet mitt. Dette prosjektet har tatt veldig lang tid, men jeg har dessverre holdt på meg så alt for meget i denne perioden i år. Jeg har nesten brent meg helt ut , du veit når lyset er tent i begge endene , slik føltes det i februar at jeg ikke hadde mer å gi andre. Knapt meg selv. Det å holde hodet over vann har ikke hele tiden vært lett, men jeg er evig takknemlig fordi at jeg har hatt noe stå opp til ,så Gruben Massasje har hjulpet meg slik at jeg har blitt tvunget til å jobbe litt i denne perioden. 

 

Det å kjenne kjærligheten til seg selv er så godt, den lykken som en våknet opp til i dag er enormt godt. Vi er den karakteren vi er ment for å være , derfor så skal vi være takknemlig for alle våre flotte kontaktnett som støtter oss også som vi møter på å har gode hensikter.

 

Jeg er en karakter som se muligheter der andre ofte ikke ser noen løsninger, jeg elsker å utvikle også jobbe ut noe mer som kan bære frukter. Jeg har i denne tiden fokusert på først å fremst  til å få tilbake den gode skrive gleden min , jeg kjenner stort på det at den er på god vei til å kom bedre fram.  Det å ikke kjenn at du klarer å gjøre det som du selv har satt i gang har vært litt surt , fordi det er jo alltid godt å få ferdigstilt det en har satt i gang . Nå kjenner jeg at den gode livsgleden er inne i meg igjen , jeg har tatt bort ting som har heftet meg rett og slett.

 

Jeg har gått flere runder med meg selv, ved hva jeg må gjøre for å kare å finne fram til den gode skrivegleden min igjen , er ikke alltid lett , da jeg før lett skrev 10 tusen ord før jeg hadde fått sukk for meg, å nå har jeg ikke orket å skrive et ord.

 

Det er allerede en sykt stor seier at jeg vant over utbrent heten denne gangen , den fikk ikke overtaket på meg , sist jeg ble totalt utbrent var jeg 6 mnd borte i fra all jobb, denne perioden så har jeg jobbet hele tiden , men jeg har kun vært i mitt eget . Det har betydd enormt at jeg har hatt klokkeslett som har vært viktige å overholde.

 

Vi må bestemme oss ta bort ting som hefter oss, jeg har gjort det slutt å bruk tid på mennesker som ikke bruk tid på meg , også kutt ting som kun bare hefter meg. Da har jeg allerede frigjort masse tid. Så jeg har mer en nok tid til å lykkes med mine prosjekter.

 

Vi må bare rydde plass til det som vi ønsker i vårt liv også være litt mer ego , skal vi oppnå noe så må vi også velge bort noe som tar tid.  Ikke alltid vi er like flink til å velge bort ting som hefter oss dessverre, men jeg har valgt bort 2 ting som har heftet meg mer en nødvendig. Så håper at jeg merker det godt ved at jeg har fått skrivegleden nå så godt tilbake igjen. Om ikke så lenge så kommer jeg til å velge bort mer ting som ikke betyr mer for meg. Det kommer til å bli en sier å eie tiden min helt selv.

 

Vi hindrer ofte vår egen lykke selv ved å tilføre oss mange ting som ikke vi trenger og gjøre. også ting som ikke gjør noe bra for oss. Jeg er i den oppfatningen er det noe jeg kan gjøre bra eller bedre , så er situasjonen nødvendig. Er det ting som gjør at den situasjonen kun suger , så er den uheldig for meg.

 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min.

 

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg