Suksess kommer først ved å gå for drømmen!

Hei😘

Godt å få mårran med seg 😘

Deilig å eie min dag selv i dag 👌 det å jobb før seg selv blir noe eget 😘

Liker det så godt, har allerede planlagt dagen godt med ulike gjøremål . Som gjør dagen min ekstra spennende å samtidig nok utfordrende.

Det blir nok slik når en startet opp sitt eget, at en ikke helt kjenn på det å jobb før andre hele tiden .  Ser nå disse 3 ukene med kun meg i mitt eget har gjort underverker.

Vi trenger i blandt å få modnes i vårt eget, ser at både kunder nye som gammel kommer igjen gledelig ❤

Ved å våge å reflekter i sitt eget liv, se hva som er bra før oss selv . Så gjør det oss veldig bra , fordi vi finner snart ut hvor vi er nødvendig også hva vi kjenner for å gjøre.  Det ligger i energi sentret vårt hva som vi tiltrekkes av ❤ jeg kjenner snart når jeg ikke skal være på en plass.  Det å kunne ta helt en ny kurs blir så absolutt gledelig.

Ved å stenge noen dører , som ofte kun tar plass i vårt liv . Så åpner vi også for økt kvalitet også åpner vi opp for livs glede.  Ofte så hefter vi oss selv bort ved å være i dårlige relasjoner.  Vi har apper som hefter oss like godt bort pga at vi ønske å finne vår utkårede 🙈 ved å ta bort slike apper så tvinger vi oss selv til å få bedre tid. 

Ved å våge å ta bort de jobbene som hindre en selv til å lykkes så åpner en ny karriere for oss.  Vi må steng for det som ikke lenger pass for oss, jeg har nok aldri vært så modig som jeg er nå i år .

Jeg har nok heller aldri før kjent på at det har vært mere rett.

Vi er alltid redd for å ikke få nok penger til å klare oss økonomisk.  Det er noe vi ikke skal være redd for, vi skal åpne opp for å lykkes.  Så gjør vi også det ❤

Derfor har du mye som du bruker tid på som Før det meste kun tar tid . Det gir deg null tilbake .  Kutt det , å bruk tiden din på ting som betyr aller mest for meg.  Å som sist men ikke minst kommer til å gi deg mest gevinst. 

Du kommer til å opplevd suksess først når du våger å gå for drømmen  ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg