Kunder som framsnakk meg!

Hei 😘

Godt å våkne opp når en våknet helt av seg selv.  Helt uthvilt er så godt, å være helt oppladdet 😘

Selv om jeg føler at helgen går litt for hurtig så har jeg utnyttet helgen godt.  Fått jobbet i mitt eget , fått bestilt mere utstyr til bedriften min.  Godt å se at en må bestille inn mer , er et godt tegn på at jeg er på rett vei .

Det tar litt tid før en har det helt i fingrene når en må bestille inn til bedriften.  Men føler at jeg har blitt flinkere til å følge mer med 👌

Når vi er i lærings prosessen så må vi feile før at vi kan LYKKES. 

Søndag er en flott dag, der en reflekter over uka som gikk, jeg er stolt over meg selv, hva jeg har prestert i Gruben Massasje også utvikler meg mere.  Må si det å være modig , ta utfordring også våge så baner en vei før andre.  Har for meg vært veldig godt.

Når en ser tilbake på starten på oppbyggingen av bedriften også ser nå hva jeg har fått til .  Så er jeg enormt kry også stolt. 

En god venn som alltid støtter meg i alt jeg ønsker å foreta meg .  Sier til meg at du kommer til å kan leve av jobben du gjør ikke frykt .

Det betyr mye for meg at jeg har et godt nettverk rundt meg, det at kunder framsnakk meg betyr også enormt mye for meg. Utrolig takknemlig!

En må være synlig å ta litt plass , for å tiltrekke seg mer kunder.  Føler at jeg har fått testet meg godt ut i forhold til  utholdenhet. Så takknemlig for alt jeg opplever å så gøy når kundene blir fornøyd også kommer tilbake 👌

Skal nyte dagen godt her hjemme , kjenn på det å nyte fri helga hjemme har vært godt 😘 har faktisk aldri hatt 3 fri helger på rad . .. kan ikke huske sist jeg eide min egen tid.

Denne nye livsstilen min klarer jeg fort å venne meg til , kjenn godt at tiden er rett før å oppnå noe i livet som er helt annet enn bare å være i det trygge.

Vi må oppleve livet, vi må tillate at livet gir oss gleder også tar i fra oss det vi er glad i . Vi lærer stepp for stepp, vi må ikke leve et tunel liv at vi kun ser ut av et lite vindu. 

Beveg deg litt på en annen sensuell måte, smil mer også tilfør mer glede , pynt deg opp om du er kjedelig å ikke bryr deg.  Du vil møte en større forskjell i ditt eget liv. 

Fordi ved å pynt deg, orden deg så åpner du opp for å bli tatt seriøst.  Vi ønsker jo at mennesker skal ta oss seriøst ikke sant? Da må vi også være det også .  Det å tilegne oss mere kunnskap er nøkkelen til suksess.

Små ting som skal på plass for at vi lykkes med våre prosjekter.  Vi kan ha  små eller store. 

Noen er på jakt etter en mann noen er på jakt etter drømme jobben.  Uansett hva vi savner så må vi tilføre kroppen vår den følelsen at vi allerede har det vi savner også må vi se for oss det, også tro at det vi søker kommer til Oss !

Vi må ønske alt vi foretar oss, ingen ting er tilfeldigheter.  Vi skal lære på veien.  Derfor vi opplever ubehagelige opplevelser også fine opplevelser.  Fordi vi skal være et balansert menneske som har livserfaring.  Som ikke bare er et flatt menneske som ikke har menig i livet .

Skap deg en magisk dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg