Dilemma!

Hei 😘

En aldeles nydelig dag å våkne opp til 😘

Må si jeg føler meg enormt priviligert, stolt også veldig takknemlig for at jeg har det så godt.  Takknemlig for å få tilført mer kunder i Gruben Massasje, det å se bedriften vokse gir meg enormt energi å pågangs mot til å stå på videre. 

Ved å bestemme seg for å gjøre noe annet, å gå for drømmen.  Så betyr også det at vi må være målbevisst.  Vi må våge å satse, vi må tåle å stå alene i det vi tror på .

Fordi drømmen vår blir realiserings bart når vi tror på den, det ser jeg allerde nå at jeg er mere synlig ute i feltet . Det er nødvendig å samtidig en stolt følelse 😘

Ved å tørr å være ærlig , ta litt pauser i blandt er så viktig . Fordi skal vi ha noe å gi andre må vi ha rett påfyll. 

Heretter så skal jeg fokuser på dit jeg ønsker å være , fordi ved å fokuser på ting som er oppnåelig å nå , så åpner mere ting for oss.  Vi lykkes med akkurat det som vi ønsker å lykkes med.

Selv om batteriene må fylles på , så betyr det ikke at selv om vi nesten har gått tom for strøm at ikke vi har mere å gi .

Ser det så tydelig i bokprosjektet mitt at jeg må motivere meg selv.  Sette av tid før å få det gjennomført 😘 

Det å få tid til å levere ut varer å ta i mot kunder i dag er så koselig.  Det å bygge opp en god kunde krets er så viktig, en jobb som jeg oppriktig liker å jobb med. 

Er i et dilemma med meg selv , ønsket mitt framover er å velge bort en jobb, å satse fult opp på kun mitt eget.  Jeg må gå igjennom med meg selv, fordi jeg vet hva jeg er god for.  Det å ha nok kunder i dag, som tilsier at jeg har samme lønn som i helse sektoren.  Er så gøy, ser at nå har jeg fått en større vekst, vet du min livs glede øker også i takt med hva jeg mestrer.

Elsker å pirre å leke med denne følelsen.

Det er trim på høyt nivå den jobben jeg har, har vel aldri vært så nært pappa i min karriere.  Vi er ikke kjent for å begynne med den letteste jobben.  Men veit du? En ting? Det å kjenn på et menneske som har muskel knuter og spenning.  Som en skal hjelpe til å få det bedre, når jeg under behandlingen i fra nye kunder, får høre du e kjempe flink 👌😄😁 ikke noe annet gjør meg mere lykkelig   , også får jeg bekreftet i fra kunden at min eksistens er viktig.

《En kunde sa til meg legg hendene dine på ryggen min.  Du har sykt varme hender .》

Med andre ord jeg har lov å være stolt  også veldig takknemlig 😘

Ønsker deg en riktig nydelig Fredags kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg