Vi ønsker å vinne over alt!

Hei 😘

En nydelig dag er på hell, 😘 godt å kan utnytte dagen godt 👌

Fikk meg en hyggelig by tur sammen med minste sønnen min 😍alltid hyggelig å bruke tiden på de som betyr aller mest for en .

Fikk brukt litt tid på egen pleie også bare være. Har blitt flinkere til å utnytte tiden bedre enn jeg har gjort.  Godt å ta seg mer tid på å nyte stunden.

Ofte så ønsker vi å vinne over alt , kaste oss i mange situasjoner og opplevelser også alltid vært på 😘

Det å bare være å nyte opplevelser både alene og sammen med venner er godt 😘

Det å få balansere godt mellom alt en gjør er så fint, kjenn at disse ukene i kun mitt eget har gjort underverker.  E så godt at en tok til fornudt å tar mere hennsyn til meg selv .

Vi er ikke alltid så flink til å å gjøre det, selv om jeg tydelig kjent tegnet på å bli totalt utbrent. Så kjørte jeg på med masse jobb…. utrolig godt at jeg stoppet opp i tide .

Å kjenn at kroppen blir energi løs , mer trøtt også at en ikke orker så mye . Det å stadig vekk mått legg seg nedpå å hall seg litt ble et faresignal for meg, også konstant sliten.

Heldigvis for meg har jeg vært utbrent før, så signalene kommer ofte  smygende , også blir vi tatt på senga.  Det ønsket jeg ikke å tillate meg en ny runde med det.

Ved å stoppe opp også kun gjør ting som gir meg menig.  Så kom også jeg hurtigere tilbake på energi nivå.  Så kjenn nå 3 uke kun i mitt eget kommer fort til å bli en realitet å fortsette å jobbe mest i mitt eget.

Før at en klarer ikke alt en har lyst til å bestige.  Har så mange drømmer som jeg ønsker å realisere. Så kjenn på kroppen at step for step så kommer også formen sigende. Til som den en gang var 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg