Valentins dagen, full kø til meg ❤💋

Hei😘

En nydelig dag, deilig å kan gjøre akkurat kun det jeg selv vil 😘 deilig med enkelte dager der vi kun følge oss selv .

Ved å være sin egen sjef så har en også det på G! Valentins dagen har gått veldig greit , full kø for å gi meg oppmerksomhet.  Døra var dessverre stengt så de måtte dra hjem alle som en , litt rart at de ikke lot en blomster kvast være igjen ⚘👍som et tegn på kjærligheten til  meg ❤

Singel tilværelsen er veldig grei , en spikrer dagen sin på en humoristisk måte . Null stress ❤💋

Det å kan balansere dagen med faglig  påfyll også tilføre masse glede er veldig godt.  Fordi det
øker livsgleden også har en også det så mye bedre med seg selv.

Det å bevilge seg egen tid, også gi seg ro til å reflektere over hvor en vil henne er så godt .  Har brukt dagen godt til å studere på webinar i dag om videre framdrift . En trenger å tilføre seg mer kunnskap om hva en kan bruke sine ressurser videre på .

Jeg bobbler ofte over av idéer så er godt å få de ned på papiret også reflektere også få ting fordøyd.  Ser også at mitt mål også min drøm om den andre businessen som jeg klekket ut januar . Den er gjennomfør bart.  Det å reflektere å se dette for meg er en drøm.  Drøm som oppriktig kan bli virkelig.

Jeg blir øm i hele meg, en må se på muliheten også ikke vær redd . Om du beveger blikket ditt rundt,  så ser du andre gründere de finner stadig vekk nye metoder for å vinne innen for business . Det å kjenn på denne kjærligheten innen for business. Er for meg en ren tilfredsstillelse. 

Derfor nå heretter så skal jeg ikke sløs bort tiden på ting som ikke gir meg menig .

《 Tid er penger 》

Jeg er skapt for å utvikle meg til noe mer enn bare på det nivået jeg er nå . Jeg har fått jobbet med markeds føring i Gruben Massasje, det er nødvendig å sett meg mere på kartet slik at folk finner meg å jeg blir mere synlig .

Derfor så må en glede seg på framover alt kommer til å bli så godt, en kommer til å lykkes med alle målene en setter seg !

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg