Yes!

Hei 😘

Den følelsen etter at en har hatt nye kunder som ble så fornøy etter behandlingen 😘 det akkurat som å vinne på lotto ❤

Det e en seier for meg å få gode tilbakemeldinger, å at kunden oppriktig blir fornøyd 😘

Kjenn på den indre gleden som bygger seg opp i meg, ved at jeg øker min egen selvtillit ved å mestre jobben en gjør . Det å få bekreftelse på at jeg gjør en god jobb er tilfredsstillende. 

Ved å lykkes så åpner nye dører for oss, fordi vi åpner oss helt opp . Ved å være mislykket så er vi stengt.  Akkurat på samme måte som at butikken er stengt.  Sån blir vi også når vi et negativ. 

Så derfor er konklusjon her: for å lykkes vær åpen å du vil også lykkes!

Det som er vi tilfører oss masse livs glede, vi øker mestrings evnen også ønsker vi å lykkes . Det å lykkes ved våre drømmer er noe vi ikke alltid kan bestemme oss for, men vi taper om vi ikke forsøker .

Jeg har nå fått shoppet inn material til en ny hobby som jeg skal bruke min kreative side . Det er nødvendig å tilføre kroppen noe helt nytt .

Ved å gå på autopilot, så ødelegger du mye for deg selv.  Fordi du bruker ikke hjernen din.  Alt skjer i det vante sporet å gjør et forsøk å tving deg selv til å kjøre i en annen rute om det lar seg gjøre . Viktig at vi bruker begge hjerne halvdelene, slik at vi også utvikler oss mer.

Det å reflektere å bruke den kunnskapen som en har er digg, føler meg så å si ferdig med helsesektoren.  Men erfaring messig så er det en flott bagasje å ta med seg videre i karrieren. 

Du har sikkert kjent på at du har hatt en drøm om å gjør noe helt annet. Jeg så på et webinar på nettet som jeg ofte tar meg tiden til.  For å lære av andre som har tilegnet seg mer erfaring enn meg. Det å lytte til andre et noe vi gjør lurt i . For å høre hva som fungerer av råd i business.

Jeg holder på å skrive på boken, ting tar i blandt sykt lang tid.  Jeg fikk en hektisk å veldig utfordrende januar.  Som bidro til at jeg ble nødt til å gi meg selv slakke i februar.

Vi klarer så mye bare vi haster av sted , men vi må ikke glemme bort oss selv i det vi gjør.

Vi må vise god omsorg også kjærlighet.  Ved å tilegne seg erfaring ved alt vi har opplevd.  Så kan vi bruke vår kunnskap til å hjelpe andre .

Det ene webinaret jeg tok meg tid til å se på , trigget meg til å skrive på et nytt bok  prosjekt. Det er slik vi sitter på sykt mye kunnskap.  Som må brukes . Jeg er nok en karakter som er kommet til denne jorden for å være en forteller.  Pga alle opplevelser jeg har opplevd i mitt unge liv .

Det å kjenn på alt en har opplevd så har også dette bidratt til den kunnskapen som en har i seg . Den styrken jeg har tilegnet meg.

Viktig at vi bruker all erfaring som livet har lært oss , på noe som kommer til å bære mere frukter 😘

Det å lytte til kroppen kommer til å bli viktigere 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg