Love er nødvendig!

Hei 😘

Helga har gått sykt fort, hatt det kanon godt på alle plan ❤

Det at en fikk alene tid, eldste sønn vel hjem også topper vi med morsdag i dag 😘

Veldig hyggelig å være samlet jeg å ungene, det betyr mye for meg at vi har tid til hverandre.  Vi knytter båndene oss i mellom enda sterkere 😘

Det å være en alene mamma, betyr at  vi har et bånd som er veldig nær.  Vi har det så godt sammen,  en ønsker ofte at tiden kan stå stille.  Fordi en får ikke alltid tid til å gjøre alt en ønsker sammen.

Synes uansett vi har fått disponert denne tiden vi har hatt sammen veldig godt. 

Jeg er en livsnyter som gleder meg på små opplevelser som gir meg energi til å jobb målrettet på andre oppgaver . Det skal ikke så mye til før jeg har den energien som skal til for å føle meg komfortabel .

Det å se lyspunkt i livet vårt er så nødvendig.  For å kunne lykkes med andre oppgaver som står for tur i livet vårt.

Ved å ha trua på at ting skjer i livet vårt , så må vi først tro å ønske at det vi ser for oss. Vi må stole på at det skjer, da sender vi ut det rette signalet.

Jeg kjenne på kroppen min det føles ut som en forelskelse, den bruser av glede også alt jeg har satt for meg av oppgaver som jeg skal jobbe ut . Føler at jeg ikke har god tid, skal nå framover lage meg en større slag plan for å lykkes med alle målene mine.  Du kjenner deg sikkert igjen når du ønsker å gjøre ting så blir det halv gjort.  Det er pga dårlig grunn arbeid. 

Det å ha mange roller som en skal fylle ut kjenn jeg på at det kommer til å bli kanon bra.  Det å se for meg å bevege meg et steg høyere er så digg. 

Så lenge jeg har hodet over vann, å ikke tror jeg er større enn deg , som ønsker å være på ditt nivå . Så har jeg opprettholdt det som alltid har vært kjernen i meg, min driv kraft har alltid vært å overvinne meg selv. 

Vet da jeg startet innen for business, i Oriflame verden så ønsket jeg allerede da å nå høyt.  Det som er nødvendig for å oppnå dit vi ønsker å ta oss til. Er at vi er i gode omgivelser, har et flott nettverk.  Jeg hadde det ikke godt privat i den tiden, også mange energi tyver som jeg tillot at de tok tiden min.

Heldigvis har jeg nå tilegnet meg enormt erfaring i disse årene . Med blod svette og tårer .

Ved alle opplevelser som vi opplever så lærer vi. Alle relasjoner av mennesker som vi møter på , å skal starte en relasjon med så merker vi fort om vi ønsker å fortsette den relasjonen.  Fordi av erfaring så kjenn vi om vi blir tappet for energi, eller om kroppen får rett tilførsel av energi .

Derfor må vi alltid værne oss mot ubehageligheter som ikke er nødvendig.

Jeg jobbet meg opp som gruppe leder i Oriflame når jeg hadde det som verst, så nå da jeg har det så godt i livet mitt som jeg aldri før har opplevd.  Så kan det kun gå en vei å det er oppover ❤

Kjærlighet er det vi alle mennesker trenge for å oppnå noe i livet . Vi må ha nok næring å det å få bekreftelse på at vi er gode rollefigurer for andre er godt .

Det å være en mentor for andre er så godt , hadde håpet at flere framsnakket andre mennesker.  I stede for å henge ut mennesker.  Vi oppnår ingen ting av å prate andre ned, selv de situasjoner som vi synes er nødvendig å få sagt vårt ord i den saken . Så skal vi alltid si noe godt om motparten.

Jeg var før så opphengt i at alle måtte like meg , nå i dag betyr det ingen ting om andre ikke liker meg.

Det er også fordi jeg er sykt trygg på meg selv.  Vet at mange opplever meg som et mystisk menneske.
Som de ikke helt skjønner seg på.

Må innrømme at jeg liker å være litt kamuflert ✌👌👍 , det er mitt våpen for at andre ikke helt vet hvilken strategi jeg kanskje har. 
Innen for business har det alltid vært en fordel , å tenkt hurtigere enn andre også det å være mystisk som jeg er, der ingen helt vet hvilken strategi eller retting jeg tar i neste øyeblikk er nødvendig for å oppnå mere i business.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg