Dagen har så langt….

Hei 😗

En nydelig morgen å våkne opp til ❤

Skulle nesten tro at jeg hadde forsovet meg til noe, søndag også fri e en skjelden vare til meg men kan fort bli en realitet ❤

Må si dagen så langt har kun gitt meg glede på alle bøuger og kanter, vi stråler i takt det signalet vi sender ut 😗

Ofte så reflekter vi lite over vår eksistens, hvorfor vi opplever det vi opplever.  Vi tar mange ganger ofte ting for gitt. Det er noe at vi stoppe opp litt å ser oss litt rundt. Hvor er vi på vei til? Hvilke signal sender vi ut ?

Vi får alltid tilbake det vi gir, derfor må vi heller ikke bli så overasket om ting ikke alltid går vår vei .

Når vi tvinges til å ta oss litt slakke så er det kroppen selv som fikser at vi må roe ned , har allerde jobbet lenge før vi tar forvarslet høytidelig. Det er oss mennesker i ett nøtteskall!

Når en dør lukkes som vi ikke selv har stått for , så er også dette som tvinger oss til å heve blikket en annen plass, fordi vi er nødvendig en annen plass.  Vi må ikke bli skuffet om vi ikke har nok jobb en plass eller om vi plutselig er overflødig.  Fordi bruk ditt register der du er dyktig.

Er du en god selger , god å formiddle, ikke være  redd for utfordringer så skriv ned alt du er flink til, skriv også ned hva du har jobbet med opp igjennom årene . Fordi her ser du potensialet ditt videre ❤ i din karriere.

Jeg har bestemt meg for å gi gass i en ny retning som skal ta både bloggen min enda mere kjent, fordi skal jeg lykkes må jeg også være synlig .  Kommet selvfølgelig til å gi litt mer info .  Her om status også hvordan min framdrift er .

Har liksom aldri vært hemmelig at jeg har høye ambisjoner i mitt liv,  å ønsker å nå lenger enn lengst.  Det å ønske å formiddle også oppnå mer er nok sikkert derfor kroppen også jeg kjenn at denne veien også kommer til å bli kanon bra. 

For å kunne bli synlig så må en eksponere seg, være synlig også vis seg fram.  Dette er nødvendig markeds føring. 

Gruben Massasje som jeg startet opp i november skal den bli kjent så må jeg vise bedriften fram . Ved at jeg forteller om hva jeg gjør osv. Også får kunder til å vidre formiddle om de er fornøyd med jobben en gjør.  Dette har vært en nydelig reise i mitt liv . Det å bygge opp en ny bedrift så kjenn jeg sykt på en frihets følese ❤

På selveste morsdagen så får en alltid satt mye i perspektiv også ser en ting i et nytt lys ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg