Klekket ut en ny idé 💙❤💙

Hei 😘

Endelig kom min kjære flotte sønn hjem etter å ha vært helt i Otta å hentet seg en ny bil 🚘😍💙

Nå klarer jeg endelig å slapp helt av 😘

Litt spesielt å føle på den smerten ved å ikke helt vite framdriften på ruten deres . Det å se at eldste sønn  virkelig tok seg hjem så fint gjør meg veldig stolt 💙🚘

Det å se kørven kjør av sted igjen å få høre på lyden på bilen var en god følelse 😘

Helgen skal nytes på alle plan litt alene tid, perfekt også tid med ungene 😘 vi behøver å vie tiden på oss selv også .  Er nødvendig.

Når vi opplever forandring i livet , eller av noe ikke lengre er som det var.  Så er det en grunn til at det blir stengt av. Vi tvinges da for å utvikle noe annet . Ingen ting å bekymre seg for.

Ved å fokuser på hva vi kan utvikle hos oss selv, hva har vi opplevd i livet som gjør at vi har de erfaringer også hva kan vi bruke det til .

I dag så klekket jeg ut en ny idé til , genialt at hodet mitt er så kreativt 😘

Ønsker deg en riktig nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg