Fredag ❤

Hei 😘

En nydelig men spent morgen å våkne opp til 😘

Elste sønn min e på tur å henter bilen sin Lexsusen i Otta . Du kan skjønn at høne mor ikke klart å sove lenge 😂😂

Veldig betryggende å vite at jeg har en anstendig sønn som tar det med ro. Selv om det selvfølgelig kan skje uhell selv om en er aldri så rolig i trafikken.

Uansett så e det godt å kjenn at en har god magefølelse på at det kommer til å gå godt med de . Vil jo ha de hjem ❤

Dette er første gang jeg opplever en slik situasjon.  Sikkert ikke den siste, men føler at jeg takler det godt 😘

Alltid spesielt når vi selv ikke har styringen i situasjon.  Hadde vært helt annet hadde jeg vært med på denne turen . Uansett de får en fin opplevelse alle 3 , samtidig så får de minner ned registrert i sitt sinn.

Flotte ungdommer skal vi ikke ødelegg med å gjøre alt for.  De er så flinke til å utvikle seg å modnes i takt med det de skal oppleve.

På denne turen kommer de til å få mange opplevelser som de tar med deg videre . En opplevelse kommer til å sette litt spor for de alle.

Deilig med fredag , Helge følelse er deilig å få helg igjen .  Selv om en føler at uken går unna så e det alltid digg med helg ❤

Har fått jobbet litt i Gruben Massasje i dag også deilig at en får rett flyt her også 😘

Skal nyte dagen så godt jeg kan 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg