Lexus!

Hei 😘

Surrealistisk at stor ungen skal på sin livs første reise i livet.  Som kommer til å sette nye minner registeret i historien.

Må si at mamma hjerte er meget spent på alt . Vi mammaer er nok slik at vi er mere følelse laddet en fedre 😘 

I skrivende stund så er toget kommet å de er snart på tur , 3 ungdommer 😘 venner i flere år som er for kvarandre ❤ det å se den samhørigheten de vise hverandre er så godt.

En må kjenn på en litt spesielt følelse,  beveget men vet de kommer til å få en flott tur 😍❤

Togturen og buss turen frykter jeg ikke 👌😘

Blir spennende å se de kom hjem i Lexsusen ❤❤❤

Den spenningen jeg kjenner på nå er helt sykt , er spesielt å ikke lengre ha kontroll.  I dette øyeblikket skal jeg lære å gi de mere frihet under ansvar.  En kan ikke følge de hele livet, de er myndig, har jo sørn med nådd oss igjen…. det er jo ikke til å tru ❤

Gleder meg enormt til du kommer hjem igjen Gullisen til mams ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg