Vi er på rett vei!

Hei 😘

Må si at det har ikke helt gått opp for meg at eldste sønn har fått setvikatet.  Men første gang jeg også er billøs også må holde meg hjemme 😛

En merk at tiden går framover, en får ting til å modnes mere.  Godt å se at i et hvert steg så kommer en seg nærmere målet.

Har fått jobbet godt med Gruben Massasje i dag, også Oriflame og forever 😘 godt å jobb med frilans jobben min 😘 en må bare gi seg over også stole på at en lykkes så gjør vi også det 😘

En kan merke godt hva god energi gjør mot en , en svever glede seg på framover.  På absolutt alt som skjer framover.

Føle at jeg må klip meg i armen, fordi februar kommer hjem med så mye spennende. Eldste sønn fikk setvikatet, skal kjøpe seg ny bil.  Det at Gullis ikke lenger er avhengig av meg blir meget rart .

Jeg er ikke deprimert men herregud hvor fort tiden går unna. 

Det at en plutselig ikke er avhengig av  en er også veldig godt, de er flinke til å være behjelpelig med hverandre.  Må si jeg er sykt stolt over ungene mine ❤❤❤

Den samvittigheten også det at de er for hverandre er så godt 😘

Må si jeg er heldig, enda ung også ungene er snart store alle 3 . Godt å være ferdig med barne fasen.  Nå er den fasen som er litt surrealistisk, vi voksne er lite viktig. 

Det som er fordelen her, mere egen tid , tid til å pleie nye forhold også jobb også karriere.  En må bare være flink til å disponere tiden rett ❤

Kjenn på en indre glede og ro i meg som e så digg 😘 en behøver å kjenn på at ting alltid går rett vei.

Skap deg en magisk kveld😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer
    1. Du e rååå… Å ongan dine e et lite bilde a deg. Det e du som ha forma de.. Tel å bi sååå jæv å flenk. De ha hatt et fantastisk forbilde i deg. 😘 du e ei fantastisk dame, du e et råskinn å et unikt hærli menneske. Fleire sku ha vært som deg. Di e guille guille go.. 😉😊 å eg e sekker på at ongan dine e skikkelig heldig som har akkurat deg som mamma. Du e unik å du e ei hærli hærli dama.. 😍 digga deg sååå. 🤩😍😘

Siste innlegg