Lytt mer til ditt hjerte!

Hei 😘

Det er så behagelig å se at vi går mot lysere tider, deilig å se sola skinne i det fjerne 😘 om ikke lenge så er den her 😘

Har du noen gang kjent på at du må gjøre noe annet i livet? Noe som du aldri før har brydd deg om ?

Jeg kjenner på en dragning mot noe jeg aldri før har hatt noen stor interesse for.  Men nå har jeg googlet på nettet også sett på YouTube om det er noe der som er i samme kategori som jeg blir dratt inn i.

Vi modnes i livet vårt, hvordan vi modnes er ikke alltid vi helt forstår. Vi møter nye mennesker, som ofte vi si det er en tilfeldighet . Det tror jeg ikke lenger på , de mennesker vi skal ha i vårt liv er de vi skal lære av også de møter vi også på .  Ikke pga tilfeldigheter men fordi vi skal møte de .

Når vi kjenner for å gjøre noe annet et sug etter forandring så er det ofte noe som ofte har vært undertrykt følelser. 

Når en kjenn på den følelsen at en ønsker å gjøre noe annet , i tillegg til Gruben Massasje . Så har det åpnet opp for mye kreative ideer 😘

Ofte så undertrykker vi hva vi er gode på, vi er snar med å si dette kan vi ikke, så fortell vi andre mennesker hvor dyktig de er.  Vi er ofte vår strengeste sjefer .

Hvorfor heller ikke prøv ut vår trang, vår intuisjon på hva vi skal lære, hvorfor ikke åpne oss mer opp til å ta mere sjanser? Jeg har allerde åpnet opp for å gjøre litt annet, også åpner kansje det opp til noe som blir spennende.

Ved at vi åpner opp for å lære oss mere nytt så inspirere vi også andre rundt oss til å ta mer modige valg i livet sitt.

Jeg har i 6 år jobbet over full tid også studert på toppen av alt.  Det å vise at jeg har den kapasiteten som skal til når en gløder for noe så har jeg allerede her vist både meg også andre, vil vi ting sterkt nok .  Så får vi også det til.

Jeg har bestemt meg for å lytte mer til mitt hjerte en å gå i et spor som jeg kjenner på begynn å gi meg lite inspirasjon til å fortsette så mange år til .

Jeg hadde en sjef som sa vi burde ikke være i en jobb i mer enn 5 år om vi ikke klarer å tilføre noe nytt til bedriften. Derfor er det viktig også sundt å rullere å tilføre oss mere erfaring 😘

Skap deg en magisk ettermiddag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg