Alt ligger i vår vilje!

Hei 😘

En nydelig morgen å våkne opp til 😘 det sies når vi legg oss å er lykkelig så blir også natten veldig god 😘

Det stemmer godt det , godt å våkne opp uthvilt å klar til en ny flott dag e så digg.  Kjenn at å være kun i mitt eget denne uken også gir meg enormt energi, kvalitetstid også det å ladde opp batteriene 😘

Må si jeg kan fort venne meg godt til å jobbe Hjemme fra 😍

I dag har jeg vært røykfri i 6 år , surrealistiske at tiden har gått unna så fort . Må si at jeg er stolt over meg selv.  Det å slutte med en stor avhengighet som tok mye av min tid, er en bragd.  Jeg presentert for alle at røyken var min beste venn.  Han var nok det , Eide tiden min i alt , var en slave for avhengigheten.  Veldig godt å kan eie tiden min selv 😘

Når en klare å slutte med noe som har vært en avhengighet.  Så viser vi også for oss selv at vi er sterke.  Vi har karakter også når vi klarer dette så klarer vi alt.

Ved å bestemme oss for å lykkes , sette oss mål så klarer vi akkurat det vi ønsker mest å lykkes med. 

Alt ligg i vår vilje om vi skal lykkes eller ikke.  Så valget er alltid på oss selv. 

Skap deg en magisk dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg