Spenningen er helt ….

Hei 😘

Deilig å åpne dagen så flott 😘

Kjenn nå på en spenning som er helt grusomt, du vet når du selv ikke kan avgjøre resultatet.  Så sitter nå i skrivende stund å nyter en kopp kaffe, hør på latter å prat rundt meg.  Selv kjenn jeg på en sykt spenning i kroppen.

Det føles akkurat som en forelskelse, noe magisk som kommer til å skje . Det å ikke vite resultatet på det som skal skje, er litt spesielt.

Du veit når du ikke står i kjøre sete å har kontrollen på alt , så må vi bare underkaste oss å la det stå til 😍❤😘

Ser på alt en selv bestemmer så er det alltid en god følelse , det har jeg også nå . Men bare det å ikke vite svaret.

Du veit du e så forelsket du gleder deg enormt til å møte din utkårede.  Det etter lengter ømme kysset som er prikken over ien. 

Den følelsen er i meg akkurat nå , går inn i et arena med ukjent farvann  men herregud….vi lever jo før Fan her å nu .

En må ikke sitte å kjed seg , heller finn på gleder som bidrar til at vi strekker oss et hakk lengre 😘

En hærlig venninne av meg har ofte spurt meg om jeg ikke hadde lyst til å finne meg en hobby . Måtte si til henne at jeg der å da følte at jeg hadde nok . Jeg pratet med henne her om dagen, så måtte jeg si at tror jeg må finne meg en hobby .

Hun maler så si hun til meg du som er så kreativ, ta no å begynn du også .

Det å slippe seg løs og gi totalt fuck, å være 100 % meg selv e jeg rå på , har vel skjelden brydd meg om mennesker som visker å tisker bakom ryggen min, heller lykkeligere av å bli kvitt falske mennesker .

For å bli god i uansett hva du ønsker å gjøre, så må du slapp av , ikke være så anspent også være avslappet.  Ofte er det lettere sagt enn gjort.  Jeg har litt erfaring på å brett opp ermene å la det stå til 😘

Det å åpne opp for en ny hobby kan lett plutselig bli min nye jobb.  Har faktisk aldri klart å bare hatt en hobby som hobby.  Alt tar jeg blodig seriøst .

Det virker som dette året kommer med en ny form , en ny sti , en ny rettning i livet på absolutt alle plan .
Alle avslutninger er jeg sykt takknemlig for, nå kan alt bare gå en vei å det er oppover 😘

Oppfordre deg til å fokuser på det som betyr aller mest for deg.  Det gjør også at du tiltrekker deg det som er best for deg . 😘

Ønsker deg en riktig nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg