Avslappet forhold til livet !

Hei 😘

En flott helg e på hell 😘 startet godt også er den enda magisk 😘

Når vi er avslappet forhold til livet, i forhold til å utvikle oss, til å møte andre så åpner vi også opp til en ny epoke i livet.  😘

Veien har tatt form selv om en ikke helt vet hvordan den blir. Det som i alle fall e sikkert er at fortsett det slik blir det spennende å se utviklingen.

Vi behøver å kjenn på spenning i livet vårt . Føler oppriktig at jeg fortjener å lykkes med det en ønsker å oppnå.

Det er noe vi alle sammen ser fram til å lykkes, kjenn glede også få gjennomført det en ønsker å oppnå.

Søndag er en magisk dag, har fått lest på en bok 👌, hatt det på G! Det er enormt viktig at vi lytter til oss selv også tar det litt med ro 😘

Det å kjenn på en god følelse på framover , kjenn  kroppen bruser av lykke , gled meg enormt til alt som skal skje framover.

Ved at en ikke helt vet veien hvordan den blir, så må en bare være tolmodig, men samtidig så må en se for seg at jeg kommer til å lykkes med det som skal til i livet mitt.

Det å gi plass til ny epoke i livet er viktig , det er akkurat som en ny start om jeg kan si det slik .

Det å ta det litt med ro i uka som kommer er godt, skal jobbe mest i mitt eget, kjenner på at formen er stigende å det har vært nødvendig med total oppladning i denne uka som nesten e ferdig 😘

Ønsker deg en riktig nydelig kveld du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer
    1. bra skrevet.
      et riktig fint innlegg
      virkelig inspirerende at du klarer å ha et slikt forhold til livet
      da er du helt klart flinkere enn meg, ingen tvil om det
      fortsett med den gode skrivingen og jobben her på blogg
      Kan du vær så snill ta en tur innom min blogg? Legge igjen en kommentar?

Siste innlegg