Kjenner utrolig….

Hei 😘

Nydelig morgen å våkne opp til 😘 godt å kjenn at en er totalt uthvilt å klar til en ny dag 😘

Helga har vært  nydelig åpnet med masse glede også avslutter helga med masse glede 😘

Perfekt å kan nyte helga godt sammen med ungdommen som betyr enormt for meg 😘

En kan kanskje oppleves som at en tar alt alvorlig, siden en har mye mål også høye ambisjoner. 

Kjenner utrolig godt hva denne uka har gjort med meg, jeg har slappet totalt av. I forhold jobb/ karrieren.

Det er nødvendig å ladde opp mellom slagene, kun bare være den karakteren jeg er.  Vi trenger å ha kun ingen ting å gjøre.  Det har vært en uke der jeg  har kjent på sterkere livsglede , sterkere tilstede værelse, er mere med, mer observang, også fått gjort kun det jeg brenner for. 

Det å ta det litt med ro er nødvendig jeg er ikke så flink til å gjøre det hele tiden .  Men jeg må ta ræv i seile å bli flinkere . Fordi det er nødvendig.

Jeg har aldri vært flink til å gjøre det, eneste gangene jeg har tatt litt slakke er når kroppen nesten har kollapset.  Da er det nesten før sent, du skjønn når jeg blir ivrig også ønske å lykkes å få ting til så jobb jeg sykt masse .

Det jeg har fått erfare denne uken er en større livsglede, en bedre ro , en sterkere intuisjon pga at jeg er mere med også på . Vi må ikke haste av sted , vi må være til stede i øyeblikket.  Vi må ta oss tid til å leve 😘 det å nyte en shopping runde med ungene i går var magisk . Elsker å shoppe, rart at jeg ikke er shoppe narkoman.  Men er vel nok at jeg er arbeids narkoman 😛😘

Det å fornye seg innimellom er så godt, det gir oss selv en erkjennelse at vi betyr noe .  Også for oss selv er det nødvendig å få den bekreftelsen i fra oss selv.  Det å ta seg godt ut å stråle i stede for kun å se ut som ei grå mus . Det gjør utrolig mye for oss selv å gjøre stas på oss selv . Da vis vi også andre at vi tar rede på oss selv 😘

Når vi er forelsket så pynt vi oss, vi ønske å ta oss godt ut, vi ønsker å skinne som solen . Så derfor så oppfordrer jeg alle til å oppfør seg at de er forelsket å forny seg selv 😘 du vil merke en god følelse av å ha en mye bedre følelse i deg.

Skal nyte søndags formiddag godt jeg 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg