Wooow eldste sønn 18 år den 3/2 ❤❤❤

Hei 😘

Må klip meg selv i armen, tenk jeg har en voksen sønn i dag ❤❤❤

Litt spesielt å tenk at det er 18 år siden jeg fikk mitt første barn.  Som skulle gi meg så mye glede, inspirasjon også gleder.

Veien vi har hatt sammen har alltid vært så trygt å god . Du er så voksen til sinds. Har alltid vært en god veiviser for andre mennesker rundt deg . 

Det å se at du tar så modige valg i livet er så gøy.  Vi har løftet oss opp sammen, veien i fjor da vi fikk 4 USA turer sammen er noe vi alltid komme til å huske det er brent inn i vår hukommelse . Disse turene de limte oss tett sammen.

Det å være så heldig å få være mamman din har for meg vært en stor glede , du er unik et flott menneske som alltid har vært en glede å følgt opp.

Helt fra du var en liten gutt viste du allerede da at du kommer til å bli noe stort . Det at du følger drømmen din, ikke går i det tradisjonelle A4 liv . Har du vist å mest sannsynlig banet vei for mange andre. Det å våg å følg din egen drøm gjør at du er en veiviser for andre . Du vis andre også at du våger å være deg selv.  Det er så godt å se at du e et tvers gjennom godt menneske. Den gode latteren din , ditt gode humør, din Flotte være måte er jeg sykt stolt over at du har de flotte verdiene i deg ❤ mamma hjerte har lov i dag å være stolt over deg ❤

Fra du var liten gutt viste du at du er meget intelligent , lærer hurtigere enn toget kjører , du er en løsnings orientert gutt som det har vært kanon godt å følge opp.

Det å se at du har sunne verdier , trener å jobber målrettet for å nå dine mål er for meg fantastisk å se at du baner vei for dine yngre søsken . Også mange andre som som ser opp til deg ❤ selv jeg å du har ofte reflektert over hvordan vi kan gründe fram ulike ideer Som kan bli flotte foretnings planer. 

Det å kan prate med deg om alt er veldig godt, samtidig så er båndet oss i mellom sykt flott ❤

Jeg lærte deg oppdragelse, jeg husker jeg sa til deg som barn.  Ikke la den gaven du har fått i livet at du tilegner deg kunnskap så kjapt, har lettere for å lære enn mange andre . At du blir arrogant å negativ holdning.  Slike karaktere kommer på bunnivå i livet.

Lær heller andre på en fin måte fordi da kommer gaven du har i deg til rette .

Du har etter USA turene våre fått mange spørsmål om hva vi gjorde der , du har svart alle som en så godt du har kunnet. 

Det å følge drømmen å tilegne deg erfaring, det at du skal få lov til å utvikle deg har for meg vært enormt viktig.  Sikkert derfor vi alltid har hatt det gode båndet oss i mellom.  Det å hjelpe deg for at du kunne nå den drømmen mot USA ble en seier for meg også . Vi utviklet oss verdig sammen.  Også en større motivator enn min egen sønn hadde jeg ikke kunnet hatt. Du heiet meg opp hele tiden.  Slik at jeg klarte å jobb 60 timers uke hele året i fjor helt til august. 

Det å se at min eldste sønn er 18 år også myndig er surrealistisk hvor har årene blitt av ? Synes ikke det er så lenge siden du kom til meg ❤ også nå er du voksen mann ❤

Mamma hjerte er sykt stolt over deg, om ikke lenge er setvikatet i boks . Så har du snart din egen bil . Selv det at du skal ikke behøve å være avhengig av meg…å skal hentes på jobb dag å natt kommer til å bli rart. 

De beste ønsker på dagen din min flotte sønn ❤⚘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg