Fredags følelse!

Hei 😘

Fredag å helg 😘deilig å ha helge følelse 😘

Kjøpt inn litt roser alltid godt å pynte opp litt her hjemme 😘

Litt surrealistisk at jeg er inne i min 4 mnd i Gruben Massasje, det å jobbe opp bedriften sakte men sikkert er kult 😘 møtte på flere i dag som syntes jeg er modig å tøff.  Som har valgt dette yrket. 

Merker selv at jeg har fått mere utholdenhet etter at jeg startet opp bedriften. Det å utvikle seg step for step er veldig viktig.  Fordi jeg klarer å utrette en god jobb.

Denne uka har jeg hatt litt slakke, følte at det var nødvendig.  En må lytte til kroppen som gir oss beskjed når vi trenger ro å hvile .  Er ikke så flink til å ta det helt med ro , men januar ble en hektisk men veldig utfordrende mnd. Som jeg lærte utrolig mye.

En må sett pris på det vi opplever, også nå kjenn jeg at på en god følelse.  Jeg er heldig ❤ et bevis på at ting alltid går rett vei når vi åpner opp for å lykkes også gi rom for mere glede i livet ❤

Vi må ikke være utolmodig, heller gi oss tid.  Det er ikke alltid lett å sett seg ned når en ønsker å haste av sted.  Sikker mange som kjenner seg igjen å synes det er vondt å vente. 

Vi er så rar å merkelig å ikke kan lære av mannfolkene . De tar alt så lett , vi setter med en gang følelsene våre i alt vi gjør.  Jeg må erkjenne at jeg har allerde kommnet sykt langt etter at jeg har bestemt meg for noe . Men som sagt vi må bare ha god tid .

Det vi skal oppleve det skjer , det vi ikkje skal oppleve det skjer ikke 😛 kjekt å kan lære av mannfolkene å gi litt fan å lev livet. De ser livet i fra litt annet syn enn vi kvinner, ❤

Skap deg en magisk kveld ❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg