En arbeids narkoman av de få!

Hei 😘

Endelig har vi februar til oss nå 😘 nydelig tid vi har i møte 😘

Må si at det e magisk tid vi er i , en vet ikke alltid hva som skjer framover.  Eneste en er helt sikker på er at vi skal oppleve ulike ting . Som kommer til å forme oss mer en vi tror .

Etter en staket kursen min i et farvann som jeg ikke helt vet veien framover så må en være uredd også tåle litt slakke også tål full gass .

Jeg kjenner på at jeg gled meg oppriktig til framover, til alt som skal skje i livet mitt.  Når vi åpner opp for glede, så tilfører vi også mer glede.

Vi tiltrekker oss de mennesker som er på vårt nivå i livs mønster.  Så derfor må vi alltid få unna negativ ufys sykt fort . Å tilføre kroppen livsglede å påfyll av energi. 

Vi er hva vi spiser men vi er hva vi tenker også !

Tankene våre er livet vårt har du noen gang fokusert på hva du tenker på ?

Hva prater du om ? Hvor er du i livet ditt?

Ofte så  kan vi selv prate oss ned, ved å fokuser på feil ting i livet.  Ønsker vi å kunne skinne som solen så må vi også gjøre rett grunn arbeid. 

Ha rett fokus på våre egene holdninger , ønske andre mennesker godhet også trekk oss unna drama . Vi  behøver ikke å gjøre at vi mister energi. Vi må være i de miljø som er godt for oss, slik at vi har det godt på alle nivåer i livet vårt.

Jeg har kuttet mange mennesker som har tatt energi også bidratt til at jeg er et dårlig menneske ved å være sammen med de .

Det bør du også gjøre se igjennom hvem i din krets som tar energi også påfører deg dårlig karakter.

Det å ikke helt vet hvordan dette året komme til å bli er litt spesielt.  Jeg har selv formet dette året som jeg selv må finne løsning på framover.

Det å være frilanser nå på 100 % er spesielt men også veldig godt.  Det å få gjøre noe annet i livet enn å være avhengig av å shoppe på vakter i kommunen så har jeg nå minimert litt, slik at jeg åpnet opp mer for å tving meg selv til å satse mer i mitt eget.

Det er alltid greit i start fasen å ha litt i bakhånd å det e veldig betryggende. 

Det jeg merker ved at jeg har tatt meg denne beslutningen å sa opp en jobb i fjor.  Så eier jeg tiden min helt å holdet selv . Deilig å kan fleks mellom ulike jobber.  Lik det urolig godt, også blir jeg en bedre utgave av meg selv 😘 ikke noe som er liker enn det!

Denne uka har vært rett balansert med jobb i mitt eget 🎈❤ også litt etterlengtet fritid til å kun være meg selv . En trenger å hente seg inn litt.

Siden 2012 har jeg hatt full gass, jobbet over full tid også studert på toppen av alt . Så tror nok jeg har fått bevise at jeg klar mer en normalt, men er som sagt ikke helt rett skrudd sammen.  En arbeids narkoman av de få . Det som må være i bunn med alt vi foretar oss er at vi oppriktig ønsker dette.

Når vi får de bekrefelsene som vi ofte trenger for å klare å gå videre i livet.  Så skal vi være stolt over våre prestasjoner.  Fordi vi er alle unike 😘

Har du følt at du er moden for å gjøre noe annet i livet ditt?

Jeg har over en periode kjent at trangen for å gründe fram mer bare vokser i meg . Jeg er en sjerl som er kreativ å liker å utvikle meg.  Det å stå i stampe i en å samme jobb blir for meg kjedelig.  Jeg trenger annen utfordring å må utrette de mål også det en kjenn for .

Ønsker deg en riktig nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

1 kommentar

Siste innlegg