Kjekt at han syns min eksistens var nødvendig!

Hei 😘

En flott dag på alle måter 😘

Fått laddet opp batteriene i dag med å kryddre det med gode venner også fiks opp her hjemme 😘😍

Gruben Massasje har fått litt fornyelse i dag 👌💪👍✌ kjøpt meg en ny massasje benk som kommer nye å gamle kunder til glede.

Har vært brukt av fysioterapeut, fikk masse lykke ønsker i fra selgeren som er en kjent fysioterapeut i Rana 😄 kjekt å høre at han syntes min eksistens var nødvendig i denne gamen 😘👌👍

Det er så kjekt å endelig få en proff arbeids stilling , også du som kunde kommer til å kjenn forskjell 😘

Utrolig takknemlig for at jeg er så heldig som får holde på med dette som jeg digge så rått. 

En må innvistere i bedriften i takt med økningen som jeg har vært så heldig å hatt ❤

En god venninne av meg sa til meg jeg mått gi meg selv noe ekstra når jeg hadde fått den å den økningen. Hun har så rett , ved å gi seg selv påskjønnelse når vi når nye høyder er nødvendig. 

Føler at denne benken gir meg også utrolig stor bekreftelse på 52 % økning i Gruben Massasje siden desember ❤💪👌👍 utrolig takknemlig for alt jeg får til .

Skal i kveld tilføre meg mer næring i forhold til å menge meg med andre gründere som har andre prosjekter som de jobber med . Kult å bevilge egen tid å være sosial Frøken strøken ❤

Siste dagen i januar skal feires med kvalitetstid med flotte folk som bidrar til at jeg utvikler meg mer. 

En jeg nettopp har blitt mitt kjent med, du som holder på med så mye . Det må bære frukter etter hvert.  Du er flink som klarer å ha så mange jærn i ilden , må si dyret i meg Løven kommer stadig vekk fram å vil at jeg skal stå på å jobb målrettet. 

Veldig takknemlig for at jeg er så godt skrudd sammen at jeg ser når jeg må tilføre slakke også når jeg kan gi full gass!

Håper du har det bra, nyt siste dagen i januar ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg