Finne problem området!

Hei 😘

Ny flott morgen står for tur , siste dagen i januar 😘 litt spesielt at tiden går så unna 😘

Godt å se at det blir lysere og lysere for hver dag som går . Kan oppriktig like at vi går mot vår nå jeg.

Utrolig takknemlig for alt januar kom med av gleder og utfordringer.  Vi møter motstand der vi skal lære mer . Også møter vi raushet der vi skal ha det godt.

Det sies at etter regn dager kommer sol , å må si livet smiler til meg ❤ en skal være takknemlig for alt som universet rydder opp i . For oss på merkelige vis men godt å eie tiden min selv.

Det å blomstre i takt med lysere tider er for meg vidunderlig. En har bare å glede seg til framover, mye nye muligheter som alltid dukker opp når solen skinner.

Når vi er destruktive så kommer lite løsninger til oss , vi må være på å være positiv for å motta livets goder .

Siste dagen i januar, så kan vi snart ønske velkommen til Februar 🌞😚😛😍 må si oppriktig glad tiden har gått unna.  Denne mnd for meg så har jeg opplevd mye , lært mye også modnet mere.  Jeg har fått mer erfaring på livet å samtidig så kjør vi oss ekstra på andre områder .

Jeg gjør alltid det , der normale mennesker setter seg ned å er trist for de opplevelser som skjer, bretter jeg opp ermene å peis opp ett ekstra gir . Ikke en jævel skal vinne over meg!

Hvor en har lært dette vinner innstingtet henne? Må nok vær mamma og pappa som åpnet opp dette genet i meg, vil jeg tro !

Når jeg ser på mine prestasjoner i helsesektoren også Gruben Massasje også salgs jobbene mine også har jeg fått vekst i absolutt alt jeg gjør på privaten.  Når en begynner å se hva som bor i oss så våger vi også å utrette mer når vi setter opp farten.

Har hatt 52 % økning i Gruben Massasje i fra desember . Kult å se at jeg klarte å øke kunde massen i januar mnd som før mange bedrifter sliter å har det tungt.

Utrolig takknemlig for at kundene er så fornøyd etter behandling, har mye å vær stolt over . Veien videre kommer til å bli en sånn glede at det er ingen som vet ❤

Det er et ordtak som heter så lenge en ikke har vonde hensikter med de gjøre målene en har satt som mål, så kommer en også til å bestige de også .

Forestill deg at du har satt seg mål , også har du konkurerer som har vært lenge før du startet opp.  Hva må en gjøre for å tiltrekke seg kunder ?

Vi må være ekte , gjør jobben ikke bare god nok vi må gjøre den perfekt å ha løst det problemet som kunden har.

Det var en som lurte om jeg ikke kunne ta en pause midt under behandlingen.  Måtte svare  har kunden 1 eller 2 eller en hall time behandling så må jeg levere effektivt den stunden kunden er til meg . Fordi jeg er oppe til eksamen alle ganger jeg har en ny kunde.  Kunder som kommer igjen får samme behandling som en ny kunde får . Målet er enkelt kunden skal være fornøyd ❤

Fordi jeg må finne problem området, også løs det slik at kunden går ut døra mi fornøyd .

Når jeg har økning alle mnd siden oppstart så vis dette at jeg er på rett vei . Til å nå målet litt å bli min egen sjef på heltid. 

De mål som vi setter oss , de klarer vi også helt klart.

Det å bevilge seg litt slakke for å hente seg inn igjen er også viktig for oss.  Vi må ta vare på oss selv.  Slik at vi holder oss godt ekstra lenge ❤

Ønsker deg en riktig nydelig dag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg