En kjent gründer sier!

Hei 😘

Helga kom så kjært å godt, også har den gitt oss utrolig mye opplevelser.

Når vi er 3/4 i husstanden som har jobbet i helgen, selvfølgelig til ulike tidspunkter så bidrar også det til å gi meg som er den eneste sjåføren i husstanden enda 🙈😊😉 mere hodebry 😉 de holder meg evig ung slik som de holder på 👌

Utrolig takknemlig for at ungdommen  har jobb i helgene, slik at de har flotte verdier. 

De har litt Diva nykker ungene, når jeg våkner opp er badekaret fult med vann, håndklær over alt , litt skal mor få styr med . Slik at jeg skal ha gode minner om denne tiden ❤

Vi har nå kun dager igjen i januar, kjenn på den gode følelsen med å se fram i mot nye utfordringer og muligheter.  Gledelig å se solen skinner, vi går mot lysere tider.

Søndag er ofte en dag som folk flest har som hvile dag , her har vi ikke skjønt hva hviledag er 🙈 må le litt ungdommen tar litt hennsyn, mot hverandre . Mellomste følger kun sitt mål , finn en hammer å skal sikkert fiks noe på rommet sitt .

《En må bare vær takknemlig for at ungdommen er selvstendig å tar gode valg.》

Eldste sønn skal på nattskift, de 2 minste skal på kino.  Så blir litt alene tid på mor ❤ enkelte ganger så er det godt å være i sitt eget.  Å slapp helt av. 

Når en har hatt høyt tempo i hele januar så er det nødvendig å ladde opp batteriene ❤

Kjenn på den gode følelsen som kommer i takt med å mestre det en holde på med.  Det er så spennende for hva som skjer framover.  En har mye å se fram i mot.  Merk at jeg har en god følelse i kroppen, gledelig at jeg startet opp bedriften min.  Utrolig takknemlig for at jeg våget å tok steget ❤

Ved å være modig så fikk jeg startet opp . Jeg hadde garantert utsatt oppstarten om jeg hadde hatt nok med jobb.  Det å jobb som vikar er en usikker bransje også må en alltid være på . Det er ofte slik med oss mennesker.  Når vi har nok av det vi bryr oss om , så ønsker vi ikke å utvikle oss.  Når vi mister noe eller blir forbigått eller forlatt. Da blir vi tvunget til å gjøre noe med livet vårt .

Hvorfor må en alltid vente før vi våger ?

Vi er ofte så redd for å mislykkes, vi er redd for å tap ansikt, vi ønsker å kunne ha alt klart økonomisk. 

En kjent gründer sier at om du ikke satser hva kan du vinne? Hvordan kan vi vite om det vi ønsker å starte opp med slår Ann?

Vi må våge å gå for drømmen vår, gledelig at en har satset med en bit av drømmen.  Det er bare resten igjen ❤

Skap deg en magisk kveld ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg