Jeg er Djævelens advokat!

Hei😘

En nydelig dag rett å slett! Deilig å se sola er kommet godt å tydelig i fjellet.

Vet du nå har vi mye å se fram i mot, snart er våren her snøen er historie . Litt surrealistisk å tenk på at tiden går utrolig fort.

Hvor ofte tenk du over livet ditt ? Hvordan du lever det ? Hva bidrar du med til felles skapet?

Ofte så har jeg lurt på mye , men i dette innlegget så ønsker jeg å tilspiss det i den retningen jeg i grunn ønsker å ta selv.

Grep i mitt eget liv , stake ut kursen slik at jeg tilfør meg å de rundt meg mere næring og vekst.  Selvfølgelig mye glede ved å være i mitt nærvær.

Jeg har reflektet over min nye foretnings idé, som jeg gleder meg enormt til å jobb ut .

Alle plassene jeg har jobbet har jeg lært meg hva jeg ønsker å ta med meg videre i livet . Også har jeg lært meg hva jeg ønsker å ta bort i livet mitt.

Hvorfor er det slik at enkelte er rævsleikere? Smiskere? For å vinne tillit?

For meg har slike  karakterer ingen respekt også null tillit.

Fordi mennesker som må jobb på en slik måte ødelegg for så mange andre.  De lager en utrolig dårlig miljø også bidrar slike karakterer at andre som jobber på ærlig vis ofte blir dolket i ryggen på den måten at vips så har de kanskje ikke jobb ….

En kjenn  på en bi smak av slike karakterer, men det vi må trøst oss med at dette er en kortvarig glede.

Det som ofte skjer på en arbeids plass som har slik dårlig kultur, så er arbeids miljøet også negativt.

Det er i dette feltet jeg holder på å jobb ut min egen foretning idé.  På bakgrunn av andre som jeg opp igjennom årene har gjennomskuet med skittent spill. Har vært heldig å har jobbet i mange fagfelt slik at jeg har en større bagasje enn å kun tviholdt på en stilling livet ut .

Tror objektivt at det er nødvendig å flytte på seg i karriere også utvikle seg i nytt farvann.  Vi alle trenger nye utfordringer å ha en lærings kurve som gjør at vi øker mestrings evnen også se andre mennesker for det de er

Det skal bli en sånn glede å jobb ut dette , kjenn på den gleden dette gjør med meg å bare reflekter over dette nå så blir jeg allerede i gledes rus.

Sitt i skrivande stund med et berdt glis rund kjæften å ser dollar tegn i luften.

《 ved å se framfor seg prosjektet, da har vi allerede skapt det 》

Ved å vis takknemlighet for alt vi har lært opp igjennom årene å i karrieren så har vi også åpnet for mye bra . Når vi klarer å trekke bort det vi ikke ønsker også ta mer av det vi digge.

《 En jeg kjenner sa til meg du må jo si ifra om du føler deg forbigått i jobb å karriere.  Nei svarer jeg , alltid en mening med ting som plutselig skjer, 》

Da skal vi på et annet nivå å bevege oss videre i lærings kurven vår i livet.

Det å forelske seg i livet, i det vi foretar oss er så behagelig, vi må være i en romanse i vårt eget for å kunne være produktive.  You know!

Derfor vær din egen store Love,  kjærlighet må være for å tilføre kroppen livsglede å påfyll av energi.  Derfor er dette nødvendig for å lykkes ❤

Nyt dagen godt du flotte menneske, ta å gjør din dag magisk ❤

Takknemlig for at akkurat du bruker din tid på å lese bloggen min, tusen hjertelig takk ❤❤❤❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg