Den er i nærmiljøet!

Hei 😘

God morgen dere ❤ det å våkne opp til telefonene som ringer også skal ungdommen hjem i fra jobb 😘 har sovet så godt i natt, e godt å kjenn at en er perfekt uthvilt 👌

Helgen kommer til å gå fort når vi har nok program for å holde opp mest mulig i aktivitet. 😛

Det å være en aktiv familie det påvirker oss veldig, vi blir veldig obs på å ta vare på oss selv, også folk rundt oss . Vi kjenner på at kroppen er god sliten , men den følelsen er veldig god å kjenn på når en vet at en har utrettet mye bra .

Det å fleks mellom min egen bedrift også andre jobber kjenn jeg på er godt også er det litt slitsomt.  En ønsker oppriktig at en skal lykkes mer i mitt eget.  Også være flinkere til å deliger jobben min hjemme slik at jeg øker mine mål å kan leve den 100 %.

Drømmen min er ikke så langt unna, den er akkurat der den e litt langt å for å si jeg har lykktes med mine drømmer å mål.  Men den er i nærmiljøet så en må bare stå på å ikke gi opp.

Siden jeg nå er 100 % frilanser så må jeg også nå stå på å jobb målrettet for å opprettholde mine utgifter også klar å tilføre familien min nok penger så vi klar oss.  Jeg har nå framover kun meg selv å stole på.  Vet at når jeg får mindre jobb en plass då tvinger jeg selv ut en flott løsning for meg selv.

Det å være så uredd som jeg er godt, mamma hadde aldri klart å hatt det så usikkert.  Pappa han hadde ikke heller taklet det å ikke vite i denne fasen hvordan det går.  Jeg lært meg tidlig å stå på mine egene ben .

Mine foreldre lærte meg å være sylskarp også lært de meg å tåle stor belastning.  Skal vi klare å nå lenger må vi ikke steng oss inne vi må være der det skjer.

Ønsker deg en riktig nydelig dag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg