Slipper å diskutere vi er alltid!

Hei 😘

Godt å nyte siste helgen i januar, litt rart at en måned går så sykt fort unna.

Selv om frøken STRØKEN har jobb i helga, så skal en nyte den godt selv om.  En er en livsnyter på høyt nivå .

Det e litt spesielt at ungene også har jobb i helga , litt rart å tenke på at ungene de når meg igjen.  Kjørt mellomste på jobb på meyergården.  Min arbeids plass over mange år.  Det å kjør henne på jobb dit e så digg.  En har fått store flotte barn som faktisk har flotte verdier.

Det å slippe å se de rave gatelangs små rusan e for meg utrolig godt.  Er godt å se at de har sunne verdier, har lært de godt opp.

《 Har lov til å være stolt 》

Det å skyss de på jobb å mor selv får mindre søvn enn normalt e helt greit når en ser at de står på .

Hvordan skal vi skape noe som vi kan bygge videre på ?

Det å ha den gode stemningen å energien sammen med ungdommen, motivere de til å stå på å samtidig ros de for deres mot å deres engasjement.  Er så godt, å se at jeg skulle få så flotte arvinger som er en ekte  Skarstad!

En merker godt at en er bra strukturert, også avslappet  i forhold til gjøre mål innen for business også privat.  Godt å se at en klarer å slapp totalt av å bare nyte stunden . Vi trenger å ladd opp batteriene, totalt.  Gjør akkurat kun det som er nødvendig.

Vet du jeg digg å nyte stunden sammen med Elin og Weronika er innafor å nyte stunden med min egen karakter.  Slipp å diskuter vi er alltid så enig som bare det .

Ved å våg å legg seg litt utenfor boksen, ikke bry seg om absolutt alt er så behagelig.  Vi er også så mye mer avslappet forhold til livet å har den største balansen mellom alt vi foretar oss .

Vi tilfører oss mer energi, for å lykkes i våre drømmer.  Vi er mer årvåken når vi tar det med ro , jeg registere at min egen kreativitet vokser i takt med at jeg ladder opp.

Kjenn du deg igjen? At du blir mer kreativ når du ladder opp?

Når jeg har mye å gjøre så er jeg også kreativ, merker godt at da kommer også idéer på løpende streng.  Nå i dag fikk jeg fordypet meg mere i kreative ideene mine.

Godt å kan leke litt med idéer som kan bli en stor suksess, som en kan tjene penger på. 

Jentungen min sa til meg mamma du e jo en gründer mamma, også jeg skjønn meg ikke helt på hvordan du ser at du kan tjene penger på de  idéene som du kommer med .

Det som er en må våge også kommer suksess om det skal komme ❤

Vet at mange synes at en er litt før alvorlig i forhold til karriere å mål . Det er en livstil som en har tilegnet seg, jeg har humør også god humor som kan få andre til å undre hvordan klar hun å være i så godt humør?

Har alltid hatt lett for å se humor i mange ting der andre ikke har skjønt poenget.  Deilig å være lett til sinds å se humor i mange situasjoner.

Det er lettere å ha god humor enn å ikke ha snev av det .

Ønsker deg en riktig nydelig kveld du ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad

2 kommentarer

Siste innlegg