I går ble jeg oppringt av!

Hei 😘

God morgen dere 😘 deilig å våkne opp uthvilt å få skysset ungene på skolen . Det å være ungdoms mamma også være en mamma til en som snart e voksen å myndig hmmm spesielt ❤

Var i natt å hentet han på jobb, godt å kan være til hjelp for de . De e livet vårt, selv om en kan føle at tiden går mest i kjøring på ungene, så er det verd det også.

Helgefølesen er deilig det selv om  3 /4  av oss skal jobb , det som e så digg er at mor selv får kjørt seg litt men det er innafør. 

《Godt å se at de får jobb i helgene å mellomste er flink til å stå på digg ungdommen jeg ❤》

Det å ha høy arbeids moral e viktig, rett fokus også ta jobben på alvor. E viktig fordi vi som er voksne er tross alt forbilder for ungdommen vår om de si det eller ikke.

Ungdommen er ikke de som alltid si ifra til oss voksne om vi er gode rollefigurer for de. Vi merker det meget godt på deres være måte , også på  holdningen til de . Da ser en hva som påvirker de mest positivt og negativt .

Så har vi en jobb å gjøre om vi synes at holdninger ikke samsvarer med hvordan det bør være . Mulig vi voksne bør være mer tydelig på hva som er viktig.

Synes ikke det er så lenge siden vi startet januar , nå er vi på slutten av den kaldeste mnd. Gled meg oppriktig til å se på framover, utvikle meg mer i takt med bedriftens utvikling. 

Det å få nye kunder som kommer langveisfra er sykt hyggelig ❤ det å se at de sett pris på jobben en gjør e også veldig godt. 

En må smått klyp seg selv i armen å spør e dette virkelig sant? Tenk at jeg utvikler min egen business som skal ta nye høyder.

I går ble jeg oppringt av en som ønsker å selg meg noe til bedriften . Akkurat nå har jeg ikke behov for det.

Han lurte på en jeg hadde hatt vekst i Gruben Massasje.  Noe jeg måtte bekrefte at jeg har hatt hele tiden siden oppstart.  Jeg ba han kontakt meg om 6 mnd.  For å hør hvor er jeg da , om jeg har veksten som jeg har hatt hele tiden siden oppstart.  Så kan jeg nesten slutt i helsesektoren .

Dette er oppriktig mitt mål å være uavhengig av andre.  Det å kan være min egen sjef er det som absolutt e målet nå framover, ser nå denne mnd så har jeg jobbet nesten 100 % i kommunen, jobbet ca 50 % i Gruben Massasje også har jeg 3 andre salgs jobber som jeg også har jobbet med ca 50 % der også.  Så gledelig når en klarer å nå de mål jeg har satt meg ❤

Fokuser vi på å lykkes så gjør vi også det , vi må våge å vise oss fram.  Vi må våge å ta litt plass, jeg er en farge klatt som liker å synes i mengden sikkert derfor jeg ikke kan være sammen med en mann som ikke tåler at FRØKEN STRØKEN tar mer plass også synes i mengden ❤ vi må være positiv til å eksponere seg selv , fordi det er nødvendig å få omtale at folk vet hvem jeg er .

Jeg ble tagget i et innlegg her for litt siden , en som lurte på om noen vist om en massør.  Jeg ble så lykkelig for at andre bruk tid på å framsnakk meg, tagg meg i det jeg holder på med.  Utrolig takknemlig. 

Har fått kunder pga det, i salgs jobben min også Gruben Massasje ❤ ved å vis takknemlighet så får vi også tilbake det vi gir .

Ønsker deg en riktig nydelig dag, nyt fredagen på en god måte ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg