Gruben Massasje det er en drøm å jobbe opp bedriften ❤

Hei 😘

Godt morgen , godt å våkne opp uthvilt å klar til en ny flott arbeids dag i Gruben massasje.  Det å glede seg til å møte nye kunder også samtidig få tilbake kunder som er så fornøyd.  Det gjør mye med meg som menneske, det gjør at jeg er stolt også veldig takknemlig for at kundene er så fornøyd, samtidig så er jobben en gjør så viktig å avgjørende. 
For at kunden skal få en god opplevelse.

Det å få vite at kunden har sovet bedre , klare å fungere bedre mentalt og fysisk e digg .  Vi vet når kroppen vår er forknytt også musklene er så spent at vi klarer ingen ting.

Når jeg for kunder der en får løst opp i floken for å si det pent , også kjenn jeg at ryggen, skuldra, nakke regionen er på G!

Det som er muskulært kan en alltid hjelpe med, men også avgjørende å få løst muskel knuter spenninger i kroppen, som gjør en blokkering.

Mange opplever å ha mye hode pine, etter at en har fått løst opp så har de mindre av det også mot ingen ting. 

Dette som driver meg for at jeg oppriktig ønsker å hjelpe kunden.  Det som er målet mitt er å lokalisere hvor problem området til kunden objektivt er. Så er det også her en jobber for å få det løst .

Tiden jeg ofte har er 30 min til 60 min , har hatt kunder som ønsker 2 timer , da får en oppløst mange muskel knuter og spenninger som er muskulært .

Det å bruke tiden rett, gjør jo også til at jeg har hatt denne økningen i Gruben Massasje som jeg har hatt.  Det å se at jeg kan trapp ned jobb i kommunen nå , også være mer i mitt eget blir enda bedre . Det å se at framtiden blir spennende.

Gledelig å kan faktisk utvikle bedriften mens jeg også modnes.  Jeg har nå på søndag som kommer 2 mnd siden bedriften startet opp.  Det betyr at jeg har fått utviklet meg mye på denne tiden, ved å møte mye kunder som jeg har hjelpet .

De erfaringene jeg hadde før jeg startet opp var det som var gro bunn for bedriften sin fødsel . Nå er læringen og de større erfaringer også setter fart.

Ingen kropp er lik , heller ikke et menneske heller , ingen som liker det samme også så derfor må en ved kunde kontakt lese kunden fort . Også hele tiden vær på , en må være klar i blikket å vær våken i fall kunden snakker 2 språk et nonverbale kroppsspråk og et med ord . Då må vi løse et problem før det eskalerer.

Heldigvis så har jeg ikke opplevd det, er bare veldig på og veldig opptatt at du som kunde i Gruben Massasje skal være fornøyd med behandling du får . Det er mitt høyeste mål .

《Utrolig takknemlig for alt jeg opplever å er med på . Livet gir oss gleder også tar de det vi ikke skal ha .  Vi lærer i alt vi foretar oss .  Erfaring er viktig bagasje som vi må bruke med gode hensikter. 》

Da skal frøken STRØKEN nyte morgen stunden før kundene kommer i dag 😘😍❤❤❤❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg