Levere så til de grader WoooW

Hei 😘

En magisk dag 😗 det e så godt å kan nyte dagen med masse jobb i mitt eget. 

Så har en fått testet ut hva en duger til i dag . Fikk en 2 timers behandling, var veldig spent selv hvordan jeg kom til å takle dette . Etter å ha snart har holdt på i 2 mnd , så har en begynt å bli mere sterk å utholdende.

Det å kunne levere så til de grader at kunden e fornøyd også ønsker å bestille en ny time 👌👍💪✌😁😁😁😁😀😀😀😀 jeg har lov til å være glad. Å utrolig stolt over meg selv. 

Det å få den tilbake meldingen i fra kunden gir meg det ekstra kicket som skal til for å gi mere også være sykt fornøy over mine prestasjoner.

Ved å se hva en har lykktes med i 2 uka i januar, snart slått desember mnd med stil,  det er noe som gjør meg ekstra stolt å lykkelig .

《 Da har jeg satt navnet mitt opp på kartet også vist hva jeg er god for 》

Det å få gode tilbakemeldinger på jobben en gjør er så godt, svever for tiden .

Det å eie min egen tid, det kommer jeg til å gi mere plass til. 

Ved å reflektere over framover så har jeg sykt mye å se fram til . Gledelig å se at en har fornøyde kunder , i takt med at kunde massen øker .

Dette er noe som en virkelig kan like godt , jobben og vei valget er ikke av den letteste oppgaven.  Det som er så bra er at i denne jobben får en styrke også utholdenhet som jeg behøver, jeg er stå på menneske som gleder meg på oppgaven da jeg møter en ny kunde .

Min oppgave er at du skal bli fornøy, da har ditt mål og din grunn for at du oppsøkte Gruben Massasje innfridd dine forventninger.

Det å klare å knekke koden, finne problem området også lindre smerter og klar å løse opp i muskel knuter som ofte hinder deg i å få en optimal nattesøvn.

Dette er for meg vidunderlig at en får til å hjelpe deg. 

Fikk meg en liten bytur i dag , er en livsnyter så liker godt ta en butikk tur å få shoppet litt. 

Det er nødvendig å fiks seg litt å forny seg litt.  En kan ikke se ut som en grå Mus!

Er jo en fargeklatt som trenger å synes?  Høres jo men er jo også kjekt å være synlig også 😛😘

Det å spill på seg selv å ikke ta seg selv høytidelig er så godt . Viktig at vi klarer å le mye.

《 latter og glede er nødvendig for å ha god livskvalitet 》

0 kommentarer

Siste innlegg