Når døren e lukket så er den ikke gå gløtt for å gjenvinne ny tillit.

Hei 😘

Godt å få mårran med seg må si det, godt å guffe opp anlegget med full musikk 😛😘😗

Det åpner opp til en magisk dag i dag også 😍

Det å ha mye å glede seg til, det å se løsninger, også åpne opp for å lykkes er med på å heve meg mange hakk .

Etter at en dør ble lukket i desember , en ny dør ble lukket i januar.  Så kan det bare gå en vei dit en selv ønsker til topps ❤❤❤❤❤❤❤

Vet du det vi fokuserer på av negative tanker det kommer til oss i bøtte å spann.  Derfor må en få bort avfall, om en ønsker å ha et godt å rikt liv . Som ikke tilfører unødvendig bekymringer. 

For vær negativ tanke du drøfter i ditt sinn , så må du fjerne den å tilføre minimum 5 positive opplevelser.  Selv da så vil den negative tanken svirre en stund i ditt hode og i ditt sinn.

Derfor er det så avgjørende for oss at vi tømmer oss for bekymringer.  Vi tiltrekker oss bare ubehageligheter som bidrar til nye bekymringer.

Derfor etter alle motgangen jeg møter i mitt liv, så er jeg aldri for lenge i det triste.  Få ut gørra med en gang, personene som har bidratt til at jeg har blitt brukt, dolket i ryggen, mennesker kan være så vonde mot andre .

Ofte så tenker jeg på var hensikten med budskapet å omprogrsmre meg som død?

Eller ønsker de videre kontakt ?

Jeg er nok den karakteren som du ikke ønsker å se sint…..jeg er en karakter som aldri gir meg.  Men velger alltid mine stormer også er jeg takknemlig for at jeg har såpass vett å forstand at jeg viser oppriktig andre at jeg bryr meg helt til en blir dolket i ryggen på en så sleip måte at en har ikke ord , angrer på at jeg har vært så på tilbud siden…. Det er liksom slik jeg er , men svir ekstra når enkelte tar feige måte å avslutter vennskap på.

《 Hadde jeg bare vist så hadde jeg brukt tiden kun på meg selv, å mine engler også det som betyr aller mest for meg 》

Det er alltid like lett å være etterpåklok , hadde jeg vist , så hadde jeg gjort det slik , også osv.

En god venninne av meg sa til meg Elin Weronika, du e alt for snill mot andre, du gir så mye av deg selv . Slutt med det, måtte bare si tilbake er ikke lett å slutt med å vise omtanke å gi noe til andre.

Min hensikt med å gi deg en gave er ikke å vinne tillit er kun for å vise at jeg oppriktig bryr meg om deg.  Har ingen baktanke mot noe jeg gjør, jeg er meg selv i den spesielle karakteren.

《 Er som sagt kun en utgave av meg selv, kanskje litt greit.》

Når døren e lukket, så er den ikke på gløtt for å gjenvinne ny tillit.  Den er lukket for alltid, har mennesker kappet av meg armene, såret meg å brukt meg er de erklert som de er død for meg.

Min sønn sa så voksent til meg nå mamma er det opp å fram du har bare med å jobb ut det du holder på med .  Du kommer til å klare dette godt jeg har trua på deg mamma .

Alltid gull å ha flotte folk rundt meg, er sykt takknemlig for at dere alltid er for meg ❤ dere er nydelig ❤

Heldigvis har jeg et hav av flotte menneskene som alltid bryr seg om meg, heldig e bare forbokstaven 👌

Det å jobbe kun i mitt eget disse dagene har vært digg, kjenn oppriktig at jeg gled meg til framover.  Kommer til å være en magisk reise å se bedriften vokse . Det at bedriften har vokst siden november er så kult. 

Jeg har selv modnest veldig i denne perioden , ser nå at jeg oppriktig har vist kundene hva unge Skarstad er god for.

《 En kunde sa til meg du Elin Weronika du jeg skal fortell alle hvor dyktig du er du e magisk 》

《 En annen kunde jeg kommet tilbake, ikke neste uke men jeg kommer igjen, fordi dette var bra 》

Det å få gode tilbakemeldinger på jobben en gjør er avgjørende for å lykkes .

Tusen  hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg