Monotont tante pose liv blir for meg tragisk liv, sprit det opp før Fan!

Hei 😘

En nydelig morgen å våkne opp til 😘

Når dagene har gitt en glede å inspirasjon veit du ? Livsglede også hvordan vi har det blir også enda bedre .

Jeg syntes jeg hadde det i grunn ok her for litt siden , men vi må hele tiden jobb for vår indre lykke. 

Lykken kan aldri kjøpers for penger, men vi kan skape den med gode hensikter.

Stand  up komedie er også lett å komme i den gode stemningen om du kjenn for å rock opp livet ditt litt .

Må si å leve et monotont tante pose liv blir for meg tragisk . Derfor må jeg alltid ha rett dose glede også påfyll med latter som bidrar til ekstra glede.

Vi må ikke bli et tragisk tilfelle som må bruke falske hensikter for å oppnå noe . Vet mange ikke skjønn min humør også humor.  Kan se et bilde av en situasjon flere timer etter da har skjedd å begynn å le.

Stakkars dere som ikke har det like lett som jeg.  Men fake en latter det funker fjell det 👌 blir samme effekten som en ekte latter.

Det å ha kunder i Gruben Massasje alle dager denne uka ble for meg digg, kanon godt å ha nok å holde på med . Kundene som er avgjørende for om en kan holde på . Der har jeg vært heldig å fått nye kunder hele tiden. 

《 Takknemlighet for alt som skjer 》

Uka e halveis , i dag lille lørdag som skal nytes sammen med flotte folk hele dagen ❤

Hva skal til for å lykkes når du startet opp din egen bedrift?

En må ha trua på det en starter opp så må en gi et godt tilbud slik at kundene ønsker å kom tilbake.  En er en service innstilt bedrift så må en også tenk over at en gir det kunden også har bestilt.

Jeg opplever dette i Gruben Massasje at kundene er overveldet begeistret etter å ha fått behandling i fra meg, kult å få høre at kundene ønsker seg tilbake. Da har jeg oppnådd det jeg ønsket.  Også må en alltid gjøre en god jobb . Gi kunden det de bestiller !

Hvordan er vi i møte med andre?

Jeg er en karakter som er observatør , komiker 😛😘, jeg er advokat , jeg er rådgiver, ja oppriktig alt . En menneske kjenner leser mennesker som en åpen bok .

Det å være trenet opp til å se å se om en bør trekke seg bort i fra folk eller om en skal gi det bedre tid så må en ofte jobb mye med å observere.  Mange kamuflerer for deg om hvordan dem egentlig er .

Jeg ser i hovedsak etter om et mønster gjentar seg , som ikke er kult, et negativt mønster som skjer når de ikke ønsker å ha deg der ?

Vet opp igjennom årene så har jeg aldri tatt feil heller på mine erfaringer her da det er riktig å gi tapt.

En må alltid lytte til de signaler som kroppen gir oss , vi må aldri tvinge igjennom opplevelser, situasjoner om vi kjenn at dette blir galt .

Nå kommer kunden snart sååå vi snakkes kjære lesere 👌😗😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

1 kommentar

Siste innlegg