Wooow you know! ❤❤❤

Hei 😘

Må si dagen har levert så til de grader 😘 godt å kjenn på at januar kommer til å bli kanon trivelig.

Det å ha mange baller i lufta e så godt , har mange kunder denne uken, også topp det med nok jobb i helse sektoren . Så blir det kanon 👌

Har blitt så hekta på en stand up komedie model , kommer selvfølgelig ikke på hva hun heter men, det å by på seg selv er noe hun oppriktig kunne godt.

Det å by på seg selv er så bra , er ikke kjent for å stå på latsiden der heller.  Men heller by på oss selv istede for å være så redd for å gjøre en feil.

En må være den prinsessa en er , så får en være den farge klatten som bidrar til at andre også tørr være den feilvaren, som vi alle er ❤

Gode venninner betyr enormt mye for meg, det å ha tid til de er viktig.  Enkelte ganger så opplever en selvfølgelig at en ikke får nok tid.  Men må si uka her er fullbooket med jobb også avtaler alle dager 👌

Liker godt å ha et stort program, spesielt når jeg selv står for den som beordrer meg selv . Det blir det akkurat slik som jeg også ønsker å ha det eie tiden min selv ❤

Eldste sønn har nå kun oppkjøringen igjen, han ser oppriktig fram til å kunne være sin egen herre , må si meget rart at jeg har så voksne barn 😛

Jeg som e så ung 🙈😛 godt å se at tiden går fort , det er på barna en skjønner at en er kommet midt veis i livet.  Men må si at vi er no mere moderne vi foreldre enn før i tiden . Nå er vi liksom på samme nivå 😘

Må si jeg gleder meg til alt som skjer nå framover .

《 Spennende reise 》

En vet ikke helt framover det som gjør framover sykt spennende.  Du skjønn vi må lev , ikke være redd for nye utfordringer som livet kommer med . Ikke alltid en er like forberdet.  Det som betyr mest er å ha god livskvalitet, pass på humoren din, jeg er sikkert litt små sprø….. hadde en kunde i Gruben Massasje, jeg har aldri vært redd for å starte en samtale.

Ikke alltid en vet hvordan den starter også hvordan den avslutter . Men ved å våge å være litt frigjort å spill på seg selv så vinner vi mere enn å bare være et kjedelig menneske som ikke våger å sprit opp humøret .

Du veit hotell puter de er store perfekt erstatning etter et mannfolk , de kan brukes på mange måter . Jeg som er alene, jeg trenger å kjenn at jeg har noen tett inntil meg, så da er hotell puter gull 😘😛😍 stuper i seng har en fart som du skulle tro jeg tar en salto eller 2 , ungene erkjenner at mammaen deres er meget ung til sinds.  Heller det en grå mus .

Håper at du har det godt, livet smiler for deg ❤❤❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min  ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg