Vi er en gründer familie ingen tvil love you ❤

Hei 😘

En nydelig dag, hatt et vidunderlig flott nattskift 👌

Det å gjøre dagen din for andre som trenger det ekstra enn vi selv , betyr enormt mye, bare ved å si så god parfyme du har på deg 😘 gledelig å se et ansikt lyse opp som en sol 😊

Det å starte dagen godt, bidrar også til at resten av dagen skal bli like god.

En skal ikke sove bort dagen, heter det så pent .

Kan ikke si at prinsessa har fått sovet så alt for meget, men trøst meg med når jeg ligg 15 fot under jorden får jeg sove nok da tiden er inne.

Eldste sønn min er på siste innspurten til setvikatet.  Må si morderen selv e sykt stolt over han.  Bare å håpe at teorien e i boks i dag  😗

Ikke lenge til en snart har privat sjåfør, er litt godt å samtidig litt rart å tenke på . Men årene gjør oss bare mere nære , båndene våre blir bare sterkere .

Gledelig å snart ta i  mot en ny kunde i Gruben Massasje, gled meg oppriktig.  Alltid hyggelig å kan tilføre mer jobb , kroppen har godt å bli brukt .

Hva er det egentlig som driver oss til å ønske å være karriere kvinne? Ønske å Gründe ny jobb mulighet, etter nattskiftet i natt, fikk jeg litt tid til å reflektere ut en ny drømme jobb.

Kanskje det kan bli en bigg familie bedrift til slutt.

Vi er jo en gründer familie ingen tvil ✌💪👌👍love you ❤

Jeg ønsker ikke å sitt på sidelinjen å ikke ha nok å gjøre, det bedre er å få utviklet seg i rett retning ikke bare en kurs, men tenker vi tar Nord , Sør, Øst og vest .

Denne jobb idéen min e gjennomfør bart også kost det svært lite i innvestering.  Det som kommer til å være avgjørende er om markede ønsker dette.

Men alle bedrifter i dag trenger denne løsningen som jeg ser det .

Så gleder meg oppriktig til å utvikle  meg mere .

Har jo så mye fritid nå , så godt å fylle tiden med masse gøy , humor også tilføre meg økt livsglede. 

En tidligere kollega av min pappa  lurte på om det blir USA tur snart.  Måtte si som sant e akkurat nå vet jeg ikke .

Det er jo dyre turer også ønsker jeg å gjøre mer mine ting, men opplevelsen å turen tar jeg gjerne igjen.

Når en har brukt over 200 tusen på usa turene i fjor , så lærte jeg mange ting .
For det første så åpnet jeg opp før å hent opp løven i meg, dyret som aldri tar kveld .

Det å klare å bevise for meg selv at dette skal vi klar , å lime oss tykkere sammen, også skape gode minner.

Bevis for meg er at å bygge min egen business der jeg jobber i mitt eget sol skinn å varme , er min egen sjef også mellom leder , ganske okey 😗✌💪👌👍

Har det i grunn meget okey, gleder meg på fortsettelsen ❤

Tusen hjertelig takk, for at du tar deg tid til å reflektere å lese bloggen min 👌

Veldig takknemlig 😘

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg