Disse ordene får meg til å bli takknemlig!

Hei 😘

Hvordan skal en sett spor for å lykkes er det ofre en tenker, en gründer tanke , en karriere kvinne tanke .

Ja hvordan lykkes vi egentlig?

Hvor bra har vi det egentlig?

Hva skal til for å lykkes også klare å hold hode over vann ?

Ofte lurer jeg ofte på mange ting , som jeg ofte opplever at jeg som er den skjerla som ser på opplevelser på en annen måte . Har en hurtig måte å se ting på om det er gjennomførbart eller ikke.

Akkurat nå kjenn jeg på at den bagasjen jeg har med meg i livet mitt er også grunnmuren for hvordan og hvorfor jeg har kommet dit jeg er i dag .

Jeg har vel møtt på mer sorg i livet enn glede. 

Jeg har vel også møtt på mere nederlag enn glede.

Men alle ned turer jeg har fått mot meg har styrket meg enormt.

Hva er et liv uten kjærlighet?

Hva er et  menneske uten empati og medfølelse for andre mennesker?

Vi kan faktisk klar oss uten kjærlighet men livet blir også mere flatt og en trenger varme for å klatre opp.

Jeg får til en stadighet spørsmål på hvordan jeg oppriktig har klart å nå så langt, mange ros meg for min utholdenhet også lur de på hva jeg er laget av ….

Ofte lurer jeg ofte på det samme!

jeg føler alltid kulde før det kommer,
Jeg føler kjærlighet før det skjer
En kjenner på tap før det skjer.

《 Det å kjenne på seg opplevelser før det skjer er tungt også en påkjenning  》

Det kan føles for andre dødelige karakterer lettvint , jo selvfølgelig en klarer å forberede seg litt mentalt, men selv om vi er forberdet på døden å hadde fått døds budskapet, så hadde ikke vi klart å blitt nok forberedt  selv om.  En liten tanke å en refleksjon.

Døden kan vi reflektere mellom , men den er da endelig da den har inntruffet.

Det som er med min rare karakter er at jeg er trygg i meg selv, tørr oppriktig å vise følelser, våger å være meg selv. 

Vet at mange kan føle meg som en trussel pga min utholdenhet ol. Det skal dere bare gjør , fordi jeg gir aldri opp det jeg tror på.

Jeg har lært opp igjennom oppveksten også livet, at mine kamper de velger jeg med omhu. Fordi energien vi bruker på negative tanker og opplevelser, tar bort verdifull tid.

Det å få melding i fra så mange at de synes jeg er tøff,  modig som går min sti, som følger drømmen min.  En som sendt meg en melding til meg, fortalt at han hadde stjelt noe i fra meg, måtte stille spørsmål hva har du stjelt i fra meg?

Ditt humør , humøret til verdens beste mamma, vet du : jeg ble rørt, dette var fine ord å få .

Vi trenger å bli løftet opp , vi trenger å vite at vi trengs, vi betyr mye for mange fler enn vi oppriktig har forstått .

Det å få høre i fra hun jeg møtte i Mosjøen på fredag, ditt mot , din energi, ditt stå på humør også alt jeg har fått til, du e rå du er en gründer.  Ser opp til deg .

Disse ordene får meg til å bli takknemlig for at jeg har så rike mennesker rundt meg , som alltid støtter meg når jeg ligger nede.

Selv jeg som stråler som solen , har også jeg  regndager som de fleste som ikke er helt tett opp i mitt private liv . Jeg opplever også tøffe tak som gjør at jeg er like trist som dere også .

Jeg har hatt mange nedturer , men jeg har lært under alle nedturer i mitt liv , at veien opp å fram er det som alltid må være mitt mål for å holde hode over vann.

Ofte føler jeg at folk ikke vil meg godt, ønsker å spenn meg ned , føles slikt men siden jeg har vært vandt med en tøff barndom som ikke har vært før amatører, jeg gikk i mange tøffe kamper som jeg aldri hadde ønsket at mine barn skal få oppleve.

Jeg går lett i døden for de, jeg har tross alt kjempet veien for de . Du vet når livet har gitt deg arr for livet, så lærte jeg en metode for å lykkes, gi kjærlighet til alle mennesker.

Vær raus mot alle mennesker, gi av ditt hjerte også gleder en andre ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

3 kommentarer

Siste innlegg