Selv om noen tar juleferie så tar ikke dattra til vedkongen ferie.

Hei 😘

Nå avsluttes en nydelig uke , der jeg har stått på og jobbet målrettet for å nå mine mål og ambisjoner.

Gleder meg enormt til å starte på en ny ubrukt uke , der jobb og nye mål kommer til å stå høyt i kurs.

Flere som si at jeg er et produkt av mitt opphav , godt å vite at min arv også er godt bevart .

Lik å jobb å se løsninger det har alltid gitt meg enormt kick til å motiverer meg enda mer for å lykkes.

Det å vite at jeg også har nådd lengre i Gruben Massasje i denne mnd også er det enda mye igjen av mnd.  Er også sinnsyk digg . Selv om noen tar juleferie så tar ikke dattra til vedkongen ferie .

Vi er tro kopi godt opplært til å stå på mer enn andre , jeg ble opplært til at ingen som tar skade av å jobbe hardt for å nå sine mål og ambisjoner.

Deilig å kjenn på kroppen at den e god sliten pga at en har jobbet hardt for å hjelpe kunden med å få en bedre dag.

Det at jeg startet opp med massør yrket var på en måte litt tilfeldig, siden en har jobbet mange år og ikke hatt råderett over min egen tid .  Pluss det å jage etter jobb i kommunen hadde også gitt meg en ny vei.  Det er også det beste jeg også hadde gjort.

Vet mamma er bra stolt over meg, dette var henne  høyeste ønske at jeg hadde gjort mens hun levde. Vet at hun følger nok med meg, det er uansett mye av hennes fortjeneste at jeg ble god i dette også ❤

Det fokuset jeg skal ha nå framover er å jobbe målrettet hele tiden før å utvikle meg i dette faget.  Ser bare at kundene er sykt fornøyd også kan ikke jeg ligge på latsiden.  Så jeg gleder meg oppriktig til å ta i mot nye kunder, det å kan hjelpe er noe som jeg liker veldig godt.

Må si at den gleden ved å se at en klarer å hjelpe kunden med å få løst på muskel knuter , bidrar også til at de sover mye bedre om natten. 

Det gir meg det ekstra kicket til å gjøre en enda bedre jobb , når jeg har valgt denne veien i karrieren min så er det viktig at en både får godt omdømme at de som benytter seg av mitt tilbud i Gruben Massasje , at de går ut døra fornøyd å at jeg har fått hjelpet de er det noe som er viktig for meg.

Ønsker deg en riktig nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer
    1. Ja du e rååå!! Synd den halvtimen gikk så altfor fort.. Tihii
      Eg anbefal deg te alle eg kjenner å te alle eg veit kan treng massasje. Det var bare så sinnsykt godt.. Ska gjentas.. Tro meg
      Du e guille go
      Love u Sweetie 😘😍💖

    2. Hei Linda ❤
      Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding❤😍
      Ja ikke sant, sies at i godt selskap så går tiden fort 👍
      Tusen takk, gled meg til å møte deg igjen ❤❤❤
      Ønsker deg en riktig nydelig uke klem ❤
      Mvh
      Elin Weronika Skarstad.

Siste innlegg