Gode tilbakemeldinger !

Hei 😘

Må si at dagen så langt har gitt meg masse å gled meg til .

Det å ladde opp å sove litt lenge enn normalt e godt, vi behøver faktisk å gi oss selv den ekstra tiden å egen pleie .

Ofte så haster jeg av sted, nesten som te posen å tannbørsten e i kjeften samtidig.  Også kle på seg en sexy drakt å mannen tar deg ømt , også er det bare å haste av sted. 

Derfor må vi ta å senke skuldrene og kravene våre.  Vi behøver å ikke ha klokke slett på alt . Kjenn at det blir godt å kan ligge lenge i morgen også.  Godt å ladde opp som den prinsessen på erten jeg er .

Gledelig å se at bedriften min også får nye kunder , det gjør meg oppriktig glad.  Det å få oppleve denne reisen gir meg det ekstra kicket som igjen gir meg enda mer energi til å stå løpet ut.

Det å møte mennesker som gir meg gode tilbakemeldinger og synes jeg er modig og tøff som har satset e så godt.

Det gir meg en så god følelse.  Utrolig takknemlig for at jeg har så mange gode venner som oppriktig bryr seg om meg.

Blir jo rørt av å få gode tilbakemeldinger ❤

Vi henter et ekstra gir som gir oss mere energi og glede.  Vi får et større pågangs mot til å lykkes i våre drømmer og jobber .

Ved å ta en beslutning så øker vi også at vi lykkes i våre drømmer. 

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen  hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer
    1. Så fint det du skriver. Det er så viktig at vi har drømmmer og tør å satse. Du er tøff som er en av de:-) masse lykke til videre

    2. Hei ❤
      Tusen hjertelig takk for fine ord, ❤
      Ønsker deg en riktig nydelig helg 😊😘
      Mvh
      Elin Weronika Skarstad.

Siste innlegg