Det er ikke bare i jula folk er ensom !

Hei 😘

Fredag å helg igjen, godt å være inne å fyr opp i ovnen.  Etter at kulden har satt inn litt så e den beste varmen å fyre opp med ved .

Det å være hjemme å ladde opp batteriene e så godt, vi behøver dager med null stress også kun kvalitetstid her hjemme. 

Det å være litt lat å se på tven e godt, å ikke akkurat må oppnå noe . 

Vet du vi treng å ha dager der vi ikke må oppnå noen ting, kun det å bare være . Det er viktig at vi tar oss tid til å kun være den vi er .

Det å se at de fleste stress å shopp til jul e litt spesielt, må si jeg er glad for at jeg er totalt avslappet forhold til jul å alt det dær.

Blir litt overasket over at folk ikke lever mer i stedet for å haste av sted mellom alt …. vi opplever at de fleste har ikke tid til noen ting.  Lurer på om de har tid å leve mellom jaget .

Før meg så kan jula bare kom , lika aller best kvardagen .  Fordi jeg synes jula blir så kunstig .

Kunstig pga at når jula er over er også den gjestfriheten som alle fall roper ut over.  Tenker at vi heller vise raushet å vennligst også kjærlighet hele året . Vær gode med medmennesker i kvardagen også.

Blir liksom så dumt å være julenisse også skal gi den gaven til jul ….bare fordi å være snill å omtenksom…

Det er ikke bare i jula folk er ensom …det er like mye i kvardagen også.

Om en er kun viktig å gi oppmerksomhet til folk kun på julaften.  Så foreslår jeg at en kutt det ut , da har det ingen hensikt.  Det blir en falsk gjestfrihet. 

Vær en god venn og bry deg mere i kvardagen også . Så blir høytiden og kvardagen levd på en ekte måte .

Ikke ofte folk tenker over denne situasjon, vi er ofte vandt til å gjøre det vi alltid har gjort . Derfor så vis andre at du er et godt menneske også håper jeg du finner dette innlegget som nyttig ❤

2 kommentarer
    1. Helt enig der du, derfor prøver jeg hver dag å glede noen, ikke minst med bare en hyggelig kommentar,da jeg alltid prøver å leve etter ` hver mot andre som du vil andre skal hvere mot deg`

Siste innlegg