Lev ditt liv .

Hei 😘

En nydelig morgen å våkne opp til, ligg som prinsessa på erten. 

Boltre meg med masse dyner og puter , sovet åndenes nydelig.  Du veit etter at en LYKKES med de utfordringer som vi sett framfor oss. også oppdager vi at mestrings kurven øker også blir vi så sinnsyk glad å kroppen er sliten på en nydelig måte.

Hadde jeg fått flere henvendelser i går hadde jeg selvsagt tatt imot de , kan liksom ikke si nei da en er ny oppstartet. Vil jo gjøre en ekstra forskjell også da kunden også er fornøyd med behandlingen så har også jeg gjort noe bra.

Jeg må si å eie tiden min selv er noe jeg gleder meg enormt til å kunne bruke tiden mer på.  Har alltid vært en karakter som alltid har fulgt min egen sti og drøm . Klar liksom ikke å følge etter strømmen av folk …må lytte til mitt eget hjerte.

Vet du en ting ? Om du aldri lytter til ditt eget beste , du utsett alt du egentlig ønsker å gjøre, hva gjør du egentlig? Du stenger av for å nå dine drømmer, til å utvikle deg, du er ikke lykkelig innvendig selv om du kanskje stråler utenpå . Det er med på å bidra negativt i ditt liv . Så gjør noe som bidrar til at du selv har det bra.

Jeg var på en konferanser tidligere i år, hun som var konferansier sa flere ting som er utrolig viktig.  Bli sjefen i ditt eget liv , følg dine drømmer og skap din egen lykke.

Det å være bevist på hva vi ønsker i vårt liv er viktig.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg