Takknemlig for de ikke laget et bortskjemt dritt unge av meg

Hei 😘

En innholdsrik dag e på hell, må si at de erfaringer som en får i takt med hva vi gjør er så gøy.

Det å utvikle bedriften min er så gøy, gir meg et sykt adrenalinkick. 

I dag kunne jeg lett ha kjørt billøp på ACR , før å få utløp for sinnsyk glede å den lykkefølelsen som bor i meg nå.

Du veit når du lykkes med dine oppgaver så får vi det kicet som skal til før at vi klare å tvinge oss selv til å gi det lille ekstra. 

Mitt hoved mål for kundene er at de går ut døra mi fornøy å ønsker å få en ny behandling.  Derfor er jeg super seriøs i forhold til at jeg skal gjøre en god jobb for deg.

En kan lett sett seg i den situasjon at vi blir lett å veilede til å yte maks for kunden, vi leser kroppsspråket også må vi være flink til å kommunisere med kundene.

Bare det å kjenn at etter en times behandling så har kunden fått det mye bedre . Å samtidig det å få tilbake melding i fra kunden Jeg kommer tilbake e så sykt godt.

Har mest lyst akkurat nå å peis opp anlegget mitt i huset å kjenn Blodpumpen gå litt ekstra.  Fordi en må feire litt på en slik måte å tilføre kroppen livsglede å påfyll av energi.

Jeg bobbler over av glede, jeg ser framover at yes framover gled meg oppriktig til å lykkes med mine drømmer å mål . Du må aldri la en drøm gå i fra deg. 

Mamma sa alltid da hun levde gjør karriere som massør det kommer du til å lykkes med.  Jeg tok ikke å lyttet til henne mens hun levde , tok ikke tid til det å hastet heller videre i andre prosjekter som jeg brant for .

Har alltid vært en kreativ sjel som alltid har vært en Pippi kopi i grunn, har alltid hoppet i ting, å aldri vært redd for å gå på tryne eller gjøre et valg som var mitt andeledes enn normalen.

A4 er jeg ikke , men har heller ikke vært mitt mål . Jeg er et produkt av hvordan jeg ble oppfostret, vi tar bort og vi tilhører det vi ønsker i livet vårt.

Jeg er en karakter som er sta som fan, gir meg ikke så lett, har alltid hatt en heia gjeng i mine nærmeste når jeg har satt meg hårete mål som jeg egentlig aldri skulle ha klart alene.

Noen ganger har jeg lurt på hvem er det jeg konkurerer med? Hvem er det som bidro til at jeg fikk dette konkuranse innstingtet ?

Oppvekst er med på å påvirke oss mennesker, også ting vi savner i livet er også noe vi blir påvirket av.

Siden jeg er født i litt uvanlig familie på 80 tallet var det få foreldre som dro i fra hverandre.  Så har det vært med til å påvirke meg, jeg ble sett på som andeledes. Var i fra en familie med mer penger en de fleste. Det påvirket meg også.

Det som ikke alle vet er at jeg aldri har ønsket hjelp i fra noen , har selv kommet meg dit jeg er i dag.  Pga at jeg hadde forbilder.  Pappa og min gammel tante Helma Holmen . Var de jeg så opp til som barn, de som ble mitt ideal å det de sto for . Det klarte de . Da skal jeg også klare mine drømmer.

Mamma motivert meg til å våge å roset meg enormt opp igjennom oppveksten.  Det bidro også til at jeg våget å turte å nå høyere enn normalt.

Det å ha god moral innen for business er pappa og mamma sin premie, de var sykt steng mot meg, fikk ikke ros om det ikke var fortjent.

Det å kan se tilbake på mitt liv, er spesielt å føle på.  Også se hva har en oppnådd .

Hadde jeg fått hjelp å blitt berget av mine foreldre i ett å alt . Har jeg aldri vært der jeg er i dag.  De formet meg for å bli en faiter en som våger å ikke er redd for å stå i det.

Det er jeg oppriktig takknemlig for at de ikke laget et bortskjemt dritt unge av meg,  fordi det kunne de også ha valgt å gjøre.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg